掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

江華:麥潔文帶細女出鏡 江華叫讀多啲書先 __,江華,麥潔文,

差大仔唔喺現場!藝人江華與太太麥潔文聯同細女陳薔天到將軍澳電視城,為慈善節目《明愛暖萬心》獻唱籌款,但三人並非同台演出,而是麥潔文先後與丈夫與女兒合唱 ...


差大仔唔喺現場!


藝人江華與太太麥潔文聯同細女陳薔天到將軍澳電視城,為慈善節目《明愛暖萬心》獻唱籌款,但三人並非同台演出,而是麥潔文先後與丈夫與女兒合唱,她解釋分別受大會邀請,與女兒合唱是配合主題「跨代共融」,江華笑說:「之後我就希望上呢個節目。(唔叫埋大仔?)佢去咗越南,佢麻麻哋幕前,大家想見佢咩?我問吓佢。」第一次亮相電視節目的陳薔天直言緊張。

問到是否自小栽培細女唱歌?麥潔文說:「冇話特別栽培,但有陪我練吓歌。」江華大讚女兒有天分,細細個聽到電台播英文歌會一齊唱,問到會否鼓勵女兒入行做歌手?麥潔文認為現時歌手「好難做」,首先應該讀好書,江華說:「一路做嘢一路讀書讀上去,做個明白事理嘅人。」陳薔天亦認為有機會可以試,但贊成父母所言先讀好書,麥潔文又表示女兒有開始填詞,希望退休前可唱到女兒的作品。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!