掃呢頁CODE去手機

2019年6月29日 星期六

好姊妹讚天生一對 岑杏賢等埋位送嫁 __,岑杏賢,

一班好姊妹祝福朱千雪開花結果。
好姊妹讚天生一對岑杏賢等埋位送嫁朱千雪昨日31歲生日,一眾好友張嘉兒、岑杏賢、蔣家旻及湯洛雯前晚送上蛋糕及花為她慶祝,昨日千雪網上宣布與醫生男友Jus ...


好姊妹讚天生一對 岑杏賢等埋位送嫁

朱千雪昨日31歲生日,一眾好友張嘉兒、岑杏賢、蔣家旻及湯洛雯前晚送上蛋糕及花為她慶祝,昨日千雪網上宣布與醫生男友Justin結婚,幾位姊妹都戥她開心,岑杏賢知道他們拍拖一段時間:「終於踏入人生階段,希望佢哋幸福快樂。(Justin為人點?)好Sweet,好Gentleman。(會做姊妹?)未知呀!等佢安排,佢一開聲我哋就會喺度。」

蔣家旻表示早知千雪訂婚,覺得應該由她親自宣布:「我哋個個都覺得佢男友好叻,兩個天生一對,仲由細個識到大,好浪漫,羨慕佢好幸福,好似日劇嘅橋段咁!」而湯洛雯亦知道二人已訂婚:「我只能說我非常非常的替她開心,希望她一生幸福快樂!」張嘉兒指二人的愛情故事浪漫:「同一間醫院出世,由細識到大到依家開花結果,真係好難得。」






鍾意就快D Share啦!