掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

楊丞琳:素顏又濕身!楊丞琳拍寫真似足學生妹 __,寫真,楊丞琳,

好令人羨慕呀!台灣女星楊丞琳天生一副童顏,加上皮膚白滑,所以素顏絕對見得人,佢喺社交網上載幾張做完運動,面珠紅卜卜嘅素顏相,相中嘅佢紮住辮,對住鏡頭擺 ...


好令人羨慕呀!


台灣女星楊丞琳天生一副童顏,加上皮膚白滑,所以素顏絕對見得人,佢喺社交網上載幾張做完運動,面珠紅卜卜嘅素顏相,相中嘅佢紮住辮,對住鏡頭擺出唔同表情,香汗淋漓兼露埋纖腰添,睇落真係似足中學生!

楊丞琳留言多謝好友幫佢影呢輯相:「謝謝才華洋溢的,張棋惠,又為我紀錄了一次運動完的樣子,雖然感冒還沒好,一邊舞動一邊忍着想流出來的鼻水,但還是很爽,當運動成為了興趣,不再只是習慣,更是令人開心又享受,凡事有了熱情,一切都會變得不同,培養一個自己的愛好,其實很重要喔,你有甚麼愛好呢,跟我說​​​​」有網民神回:「我嘅愛好就係欣賞你做運動嘅相。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh  

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!