網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月12日 星期三

鄧洢玲:齊齊半裸?鄧洢玲曾對駱振偉有過性幻想 __,鄧洢玲,

等等!咁駱振偉應該覺得開心定…藝人鄧洢玲(阿旦)為ViuTV節目《晚吹-女學生‧吹水班》任嘉賓,與駱振偉(Thor)、嚴祺(Yimk)、彭嘉桓(Mol ...


等等!咁駱振偉應該覺得開心定…


藝人鄧洢玲(阿旦)為ViuTV節目《晚吹-女學生‧吹水班》任嘉賓,與駱振偉(Thor)、嚴祺(Yimk)、彭嘉桓(Moley)等主持分享讀書時期所發生的事情,穿上校服登場的阿旦,透露自小家教甚嚴,直至中學畢業後首嘗戀愛,可惜並不浪漫,男友除了不准她性感,更對半工讀的她毫不體諒,不但如此,阿旦還發現男友與她相識微時的好姊妹鬼混,獲悉真相的阿旦決定為友情棄愛情,找好姊妹傾清楚,豈料好姊妹趁去廁所時偷偷打給阿旦男友投訴,令無辜的阿旦反收到男友斥責。

而節目期間,阿旦被主持問到入行後有否對男藝人有過性幻想,她竟表示曾對多年同事Thor有過幻想,阿旦說:「好多年前同佢拍自己寫嘅劇情網片,我哋半裸上身,講男友醒來會講嘅嘢囉!」Thor聞言後即大叫「有無搞錯」,場面搞笑。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!