掃呢頁CODE去手機

2019年6月17日 星期一

同陳豪合體再唱《年少無知》黃德斌俾細龍太爆有女性緣 __,陳豪,黃德斌,

同陳豪合體再唱《年少無知》黃德斌俾細龍太爆有女性緣12分鐘前曾經大台劇《天與地》插曲《年少無知》唱到攞樂壇頒獎禮大獎。近日陳豪同黃德斌合體出席美容產品 ...


  • 同陳豪合體再唱《年少無知》黃德斌俾細龍太爆有女性緣
  • 12分鐘前




曾經大台劇《天與地》插曲《年少無知》唱到攞樂壇頒獎禮大獎。近日陳豪同黃德斌合體出席美容產品活動,兩人在會上再唱此曲,正值近日香港局勢,當中歌詞更有感覺:「年少多好 頑劣多好,不甘安於封建制度裡 迷信上街真理會達到。旗幟高舉,群眾聲討,不惜犧牲一切去上訴,權貴的想法太俗套。」

席間為活動擔任司儀的「細龍太」陳偉琪,講到黃德斌喺剛播完大台劇《婚姻合伙人》中好有魅力,女性緣重。不過黃德斌即反駁,話現實同劇好大差別。「角色需要啫!現實生活梗係唔會咁啦,哈哈。」咁又係,去年低調結婚嘅德斌,婚前婚後簡都係絕緣體。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!