網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月8日 星期六

黎諾懿:晒「港普」累事!黎諾懿冇得上內地真人騷 __,黎諾懿,

黎諾懿啲「港普」太猛料啦!藝人黎諾懿出席活動時,講到他的「港普」成為熱話,他笑言自己都有點慚愧:「我講得咁差,但仲好似好光榮咁。我都要講多次,小朋友唔 ...


黎諾懿啲「港普」太猛料藝人黎諾懿出席活動時,講到他的「港普」成為熱話,他笑言自己都有點慚愧:「我講得咁差,但仲好似好光榮咁。我都要講多次,小朋友唔 ...


黎諾懿啲「港普」太猛料


藝人黎諾懿出席活動時,講到他的「港普」成為熱話,他笑言自己都有點慚愧:「我講得咁差,但仲好似好光榮咁。我都要講多次,小朋友唔好學,要努力讀書,哥哥係壞榜樣。」他自言經理人經常叫他在內地登台時唱國語歌,他甚有自知之明說:「我唱歌已經好猛料,唔走音已經係好高學問,仲要唱埋國語,我唔想獻醜,成為又一力作,唔想愈搞愈大。(會唔會因為咁而少咗內地工作機會?)都會,六、七年前我參加湖南衛視嘅《舞動奇迹》後,同內地電視台都溝通得唔錯,但因為我普通話太猛料,一啲正常嘅真人騷,好似《爸爸去哪兒》都唔敢搵我。但其實有字幕,大家都睇得好開心,可能我要去大灣區發展。」

他稱計劃將來兒子學普通話時,自己以家長身份去旁聽偷偷學習:「我陪佢去學,因為一齊學好貴。(佢可能講得好過你?)如果係咁我仲開心,佢嘅英文已經講得好過我,佢可以用完整句子同傭人姐姐溝通,我有時都聽唔明,要問老婆佢講乜,我將教囝囝讀書嘅責任交畀太太。(囝囝可以用英文同你太太講你壞話。)佢咪講囉,我唔畀零用錢佢,依家啲小朋友唔係傻,有利益關係時對我好好,我要用物質同金錢,去分化佢同媽咪嘅感情,哈哈!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!