掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

鄺潔楹:鄺潔楹玩跳樓機手震 伍樂怡減肥怕上圍縮水 __,伍樂怡,鄺潔楹,

好想一齊玩呀!藝人鄺潔楹(Judy)及伍樂怡(Kelly)到主題公園,試玩新機動遊戲VR跳樓機,兩女以清涼打扮示人。見Judy玩完後話手震,她笑言:「 ...


好想一齊玩呀!


藝人鄺潔楹(Judy)及伍樂怡(Kelly)到主題公園,試玩新機動遊戲VR跳樓機,兩女以清涼打扮示人。見Judy玩完後話手震,她笑言:「係有少少手震,可能今朝食唔夠嘢,同埋現場太多雜音,所以我哋唔知,一嘢就上咗去,嗰吓係嚇一嚇。(好彩冇爆粗?)冇,忍住,但上次拍《3日2夜》去關島玩Sky diving就真係試過,因為個教練一跳就跳咗落去,成8,000呎嘅高空。」問到戴上VR眼罩可是更驚?Judy笑言:「都係,冇咩安全感,望唔到前面係咩,有前路茫茫嘅感覺,但當初一知道可以玩呢個都好興奮。」Kelly就話鍾意玩刺激活動:「呢個乜都睇唔到,成個感覺好似係任人擺布,睇唔到發生緊咩事。」

另外,講到Kelly最近減肥,她表示:「係呀,用兩、三個星期瘦咗5、6磅,但未達標,其實我想減8磅。」問到想減到幾多磅?她笑言:「差唔多110磅啦,我用跑步同埋飲食嚟減。(怕唔怕上圍縮水?)所以要慢慢減,突然一減好多就會瘦得奇怪。」問到Judy使唔使減?她謂:「保持番呢個形態就ok。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!