掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

【分享人生】第一份工做銀行 王梓軒: 冇冤枉路 __,王梓軒,

【分享人生】第一份工做銀行王梓軒:冇冤枉路16分鐘前昨日王梓軒應邀到中學出席活動,與主持人啤梨分享人生,逆境自強,梓軒話:「講你都唔信,我第一份工係做 ...


  • 【分享人生】第一份工做銀行 王梓軒: 冇冤枉路
  • 16分鐘前






昨日王梓軒應邀到中學出席活動,與主持人啤梨分享人生,逆境自強,梓軒話:「講你都唔信,我第一份工係做投資銀行,仲要係大行,如果我繼續做,依家應該係半退休狀態。每個人都有啲嘢想做,但未必夠膽做,但其實都有粒種子喺心裏面,目標未必係咁快達到唔緊要,學吓、體驗吓另一種生活,或者會更肯定自己嘅志願。」

「其實我畢業之前已經識咗師傅趙增熹,大學已經寫緊歌,當時已經作咗幾十首歌,佢叫我攞嚟聽吓,聽完覺得幾好,問我想唔想錄成demo,我嗰時淨係識作曲,唔識得錄音同編曲,對自己又好冇信心,諗住賣晒啲歌完咗個夢就算喇,我就繼續踏踏實實做嘢。阿熹問我啲demo有冇考慮自己唱?我話唔好搞啦,有啲咩行差踏錯全世界望住你,但後來因為太鍾意(音樂),就quit咗份工同阿熹一齊製作頭4隻唱片,咁就出咗道。」

梓軒更為同學們打氣,叫大家加油:「啱啱個音樂劇《利瑪竇》提醒我,冇冤枉路,如果我冇演過戲,冇咁多質疑嘅年月,呢個角色我根本冇可能演到。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!