掃呢頁CODE去手機

2019年6月13日 星期四

【氣場太勁】白只唔敢攬前輩 宣萱:我話心口撞心口都得㗎! __,宣萱,白只,

(攝錄:沈健程、馮嘉銘)
宣萱、林日曦、白只和韋羅莎將於7月演出舞台劇《大辭職日》,日前在銅鑼灣接受訪問,宣萱和林日曦氣場太勁,白只和韋羅莎都表現得戰戰兢兢,白只說:「我演一個 ...


宣萱、林日曦、白只和韋羅莎將於7月演出舞台劇《大辭職日》,日前在銅鑼灣接受訪問,宣萱和林日曦氣場太勁,白只和韋羅莎都表現得戰戰兢兢,白只說:「我演一個啱啱入公司嘅年青人,做創作應該好free,但就要面對好多權力鬥爭。其中一場戲叫我攬實宣萱,嘩,宣萱喎,邊敢呀!」宣萱笑言:「我話心口撞心口都得㗎!」



宣萱自言今次與一班年輕人合作,感覺自己都後生咗,她說:「佢哋個個都好驚我呀,可能大家睇得電視多,覺得我好惡同好嚴肅,今次角色有少少似Mall姐,但就多咗啲搞笑。」怎樣打破隔膜?宣萱說:「乜都叫佢哋做囉,女演員係要主動啲,遲啲佢哋就會覺得我太癲。」



宣萱對上一次「辭職」,就是離開無綫,她說:「都唔可以話辭職,係約滿離開。我畢業就喺TVB,同一間公司做咗18年,都係comfort zone問題,熟悉環境合作慣咗,又做主角,所有嘢都好安穩。離開前幾年,好多人叫我出嚟睇多啲世界,但我好驚呀,又打消咗個念頭。」但最後宣萱都決定走,開心現在可以試很多不同角色。



而韋羅莎就覺得「腦細」林日曦比較可怕,她說:「係有啲驚腦細,大家未好熟,摸索緊。平時同白只、小龍合作開就點都得,但唔敢喺腦細同宣萱面前咁癲咁喪,有時唔知從何入手,但啱啱開始綵排,之後就會get to know大家。」



林日曦與其團隊想了100個辭職理由,問到那一個最有point?他說:「應該係諗起自己都有夢想,每個人都應該有,我當年唔做商台幕後創作,都係裸辭,因為我成日都想辭職,成日做一個地方會覺得好悶,想有啲新衝擊。」現在做老闆,面對員工辭職會否擔心?他說:「唔驚,因為驚唔到,我間公司啲人都好興辭職,有啲係想追求人生,有啲係想做吓working holiday,有啲想唞吓,每個人都有唔同原因。」



林日曦 & 白只 & 韋羅莎

髮型: Jo Lam & Jaden.R @ Salon Trinity

化妝: Julie. H、Annie Kwok @ J Lab



宣萱

化妝: Kamen Leung

髮型: KEITH WO @ LA BIOSTHETIQUE

服裝: MARELLA



【新聞有價】6月17日起 繼續撐蘋果

http://bit.ly/2IJ24ZR

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(攝錄:沈健程、馮嘉銘)  韋羅莎和白只面對宣萱和林日曦都表現得戰戰競競。 韋羅莎和白只面對宣萱和林日曦都表現得戰戰競競。
宣萱對工作好長情,在無綫一做18年,之後才選擇離開。

宣萱對工作好長情,在無綫一做18年,之後才選擇離開。
宣萱笑言與年輕人合作,感覺自己都變年青。

宣萱笑言與年輕人合作,感覺自己都變年青。
「腦細」林日曦再有新搞作,與宣萱、白只和韋羅莎一齊做舞台劇。

「腦細」林日曦再有新搞作,與宣萱、白只和韋羅莎一齊做舞台劇。
宣萱繼續做惡上司,但會比Mall姐多一點搞笑。

宣萱繼續做惡上司,但會比Mall姐多一點搞笑。

鍾意就快D Share啦!