掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

側田:宣布做老竇?側田對唔住阿女:冇陪你長大 __,側田,

真定假?歌手側田今晚假紅館舉行《側田MyBeautifulCurse演唱會2019》尾場,唱到《幸福止痛》前,側田被問到「最後一刻想打給誰?」繼而他手 ...


真定假?


歌手側田今晚假紅館舉行《側田My Beautiful Curse演唱會2019》尾場,唱到《幸福止痛》前,側田被問到「最後一刻想打給誰?」繼而他手執電話說:「阿女,Daddy對你唔住,冇陪你長大、保護你,但我係一世最愛係你。」

感激畀女友狠飛受重傷

側田獻唱《我不是好人》中段時,他不禁哭起來,要用衫袖抹淚。當唱出《情永落》前,他自爆要多謝第一個飛起他的女友,不然的話他都不會開始作曲:「當時受咗重傷,失去咗瞓身愛人嘅軟件,但容易受傷係福氣,唔使太擔心。」最後側田Encore兩次演唱會正式結束。

老咗睇番好滿足

完成一連兩場紅館騷的側田騷後受訪,他表示好滿足:「籌備咗成年、幻想咗好耐,終於成事!要多謝好多人、好多個腦免費幫手,大家好齊心,要珍惜呢個合作,以後做事都要保持呢種態度。(點樣報答團隊?)在心中就得,我哋唔講錢,個Project出到嚟好就足夠,等我老咗睇番原來我做過呢啲。」

為做老竇自圓其說

講到演唱會期間致電給「阿女」,問到幾時生咗「阿女」以及「她」是否有到現場?側田聞言先飲啖香檳定驚,然後說:「佢有嚟睇,好少帶佢出街,低調啲好,都係唔好講呢啲,我準備好就會公開講。」簡直語出驚人!話畢他解畫謂:「其實嗰Part係一個比喻,劇情嚟,我好認真咁諗呢段深情嘢,但講咗出嚟啲觀眾笑,我一『喂』,佢哋又『喂』,都有畀佢哋塞咗少少,咁我都唔係專業演員,從來都未演過,所以都係一個突破。」

帶棺材走Tour唔方便

隨即他宣傳會舉行3場巡演,目的地為中山、廣州及悉尼,又希望演唱會去到更多地方,問到是否會帶同棺材走Tour?側田表示未必每個國家都接受,或會作出更改:「帶鞦韆去,開心啲。其實一開始因為要瞓棺材,都有收利是,不過自己覺得只係一個藝術嘅表達,所以冇諗唔好意頭嘅嘢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!