掃呢頁CODE去手機

2019年6月27日 星期四

雙宋離婚:《太陽》勁邪!離婚慢性病被人告樣樣齊 __,宋仲基,宋慧喬,雙宋,

真係邪到爆……因合作《太陽的後裔》而撻着的韓國藝人宋慧喬與宋仲基,今日宣布離婚,消息震驚全亞洲,一直被外界視為金童玉女嘅童話式婚姻忽然破滅,真係令唔少 ...


真係邪到爆……


因合作《太陽的後裔》而撻着的韓國藝人宋慧喬與宋仲基,今日宣布離婚,消息震驚全亞洲,一直被外界視為金童玉女嘅童話式婚姻忽然破滅,真係令唔少人心碎一地,不過原來《太》劇自熱播後,片中多位演員、甚至金牌編劇都好似被詛咒一樣,都紛紛傳出各樣壞消息,都真係「家門不幸」…

靚女護士患纖維肌痛症

《太》中飾演靚女護士的28歲女星朴煥熙,今年一月時在個人Instagram公開身穿運動的自拍照,自爆患上不治之症--纖維肌痛症,而佢自己20多歲便被診斷有骨質疏鬆,但希望透過鍛煉肌肉來戰勝。

被前夫控告損害名譽兼冇畀贍養費

同樣都係朴煥熙認真多是非,近日佢被前夫、Hip-Hop歌手Vasco向檢察院控告朴煥熙長期以謊話損害他的名聲,指朴5年以來冇畀近5,000萬韓圜(約34.3萬港元)嘅贍養費,5年以來都沒有去見兒子,直到最近才在Vasco與家人的勸喻下開始與兒子見面等。

金牌編劇被爆離婚

寫下韓劇《太陽的後裔》、《秘密花園》、《繼承者們》及《鬼怪》等的韓國金牌編劇金恩淑,去年六月時忽然被爆離婚,報道指她與結婚12年的企業家丈夫因性格不合而離婚,無辜被負面消息纏身,不過事後她已極速否認,並澄清指報道不實。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!