掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

《愛.回家之開心速遞》:爆笑!《愛.回家》Bobby三世都畀群姐害死 __,歐陽震華,Bob,Bobby,《愛.回家》,林盛斌,

真係笑死!處境喜劇《愛.回家之開心速遞》一直深受觀眾歡迎,而萬眾期待的歐陽震華終於在今明兩晚登場!今晚《愛》更換上全新的主題曲及片頭,新歌由眾演員獻唱 ...


真係笑死!


處境喜劇《愛.回家之開心速遞》一直深受觀眾歡迎,而萬眾期待的歐陽震華終於在今明兩晚登場!今晚《愛》更換上全新的主題曲及片頭,新歌由眾演員獻唱,非常熱鬧。

群姐向來視歐陽波比(Bobby)為偶像,今集講群姐最近頻頻發夢,夢中Bobby向佢求救,群姐因而心緒不寧,工作時犯下大錯得罪咗公司大客,更被大小姐以許志安金句大鬧係「壞咗嘅人」!之後群姐去問三世書,發現原來跟Bobby有三世姻緣,而且三世Bobby都係畀群姐害死。

鏡頭一轉就變成古裝,喺第一世中,Bobby係祝枝山,群姐就係京城花魁,Bobby仲同劉丹扮演嘅「吟根」一齊爭群姐,最後由Booby抱得群姐歸,不過婚後生活潦倒,Bobby誤食群姐買嘅老鼠藥餌而死咗。到咗第二世,群姐係祝英台,Bobby就變咗梁山伯,Bobby第一眼見到女扮男裝嘅群姐即時心心眼,畫面搞笑。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!