掃呢頁CODE去手機

2019年6月15日 星期六

謝安琪:火辣人妻!謝安琪Deep V露腰開騷勁搶韁 __,謝安琪,

Kay咪咪又出動!天后謝安琪(Kay)與老公張繼聰、釗峰及King@CAllStar,到啟德郵輪碼頭戶外場地出席科技演唱會。眾人輪流演出。久未獻Sin ...


Kay咪咪又出動!


天后謝安琪(Kay)與老公張繼聰、釗峰及King@C AllStar,到啟德郵輪碼頭戶外場地出席科技演唱會。眾人輪流演出。久未獻Sing的張繼聰出場,全場尖叫!他控制機械人同步做出一些動作,講到科技,他重提與囡囡視像通話,但就被囡囡撳紅色掣收線:「佢最期待就係收我線,令我好心酸!個仔依家12歲,唔會撳掣,但只會應得我好簡潔,『fine』、『yeah』!」

他笑言在社交平台分享此事後,發現有大量苦主與他一樣:「2歲嘅小朋友就想收線,11、12歲嗰啲開始獨立,所以都係Fine、Yeah咁答!」他又謂明天父親節,作為爸爸希望小朋友喜歡他及可以健康成長。

接着就輪到阿聰老婆Kay以壓軸嘉賓出場,但兩公婆在台上緣慳一面。Kay以性感打扮現身,身穿灰色西裝褸,但內穿白色Deep V露腰小背心,一出場全場歡呼!她連唱3首歌後,演唱會圓滿結束。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!