網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月17日 星期一

【返港開咪即哽咽】硬淨Do姐都喊住為港人發聲:要珍惜學生同年輕人 __,Do姐,鄭裕玲,

【返港開咪即哽咽】硬淨Do姐都喊住為港人發聲:要珍惜學生同年輕人20分鐘前之前同「農夫」飛到外地拍節目嘅Do姐(鄭裕玲),今日返商台為節目《口水多過浪 ...


  • 【返港開咪即哽咽】硬淨Do姐都喊住為港人發聲:要珍惜學生同年輕人
  • 20分鐘前




之前同「農夫」飛到外地拍節目嘅Do姐(鄭裕玲),今日返商台為節目《口水多過浪花》開咪,向來少論政治,性格硬淨嘅佢,亦受近日「反送中」一班年輕人遭受警察暴力清場而心痛到喊,佢一開咪:「,Hello,大家好!我返咗嚟。在過去呢兩個星期我唔喺香港(開始哽咽,停頓幾秒才能繼續講),但當時我哋收到好多關於香港嘅消息,我都睇到好多好心痛嘅場面(開始喊),尤其係香港啲學生,同埋年輕人。呢兩星期去咗第二度,為咗拍我一個節目,坐咗好多車,好多飛機,但最後一程,亦係我哋最盼望一程,就係飛返香港。香港係我哋屋企,發生好多好多事,屋企最緊要(情緒再次激動),SORRY!可能我老咗,好情緒化。

我哋要珍惜屋企,尤其年輕人同學生,我好希望香港可以好快回復返平靜,和平相處狀態。

我同迪偉(余迪偉)講,我係一個娛樂人,在一個咁崩緊情況下,我希望做返我要做嘅責任,呢個節目要發揮我哋嘅作用,我相信好多人都有好多情緒,好多情緒被牽動,希望我哋喺呢個半鐘嘅說話內容,可以令大家鬆一鬆。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!