掃呢頁CODE去手機

2019年6月1日 星期六

菊梓喬(Hana):同吳若希互片!一姐菊梓喬用歌名神回 __,吳若希,菊梓喬,

同吳若希惡鬥,不知鹿死誰手?歌手菊梓喬(Hana)出席歌迷會3周年聚會,招待逾百粉絲參與,席間Hana獻唱3首大碟歌曲,笑言感覺如8月尾演唱會前奏,問 ...


同吳若希惡鬥,不知鹿死誰手?


歌手菊梓喬(Hana)出席歌迷會3周年聚會,招待逾百粉絲參與,席間Hana獻唱3首大碟歌曲,笑言感覺如8月尾演唱會前奏,問到賣飛情況,Hana表示銷售情況不俗,但由於體力未能應付,故應不會加場。

談到近日與師姐吳若希互片,連粉絲聚會也揀埋同日舉行,Hana表示昨日才獲悉與師姐於同日分別舉行粉絲聚會,不過場地方面並非自己安排,問到報道會否影響與師姐感情?她說:「唔會,佢應該唔會放喺心上,大家粉絲都唔同。(粉絲網上罵戰喎!)每個人都有言論自由。(會唔會平息?)小朋友有啲火花都幾得意。」

霸氣一姐

談到她的歌曲比吳若希的歌曲點擊率高,Hana笑指只是巧合,認為數字不重要,只要歌曲質素好就滿足。有指今年樂壇仍是她的天下,Hana即以其歌曲《你就是天下》回應:「我有首歌《你就是天下》,但我並不是天下。(你多話吳若希一首歌?)我唔知人哋有幾多首歌,不過多謝公司畀好多唔同機會、鼓勵,我會畀心機唱歌,我一定Keep住Energy。」

想鎮宇做MV主角

對於外間亦把吳若希歌曲《我記得》與她的《鋼鐵有淚》MV亦作比較,Hana大讚對方的MV很好看:「我都鍾意有劇情,都想我第時嘅MV有戲做,等大家視覺上多啲享受,就算畀人圍毆同摑都Ok,亦希望可以喺MV自編、自導、自演。(男主角想邊個做?)希望係影帝吳鎮宇或者古天樂,就算過吓鏡都好呀!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!