網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月20日 星期四

蕭正楠:HeHe味濃!蕭正楠連環激咀人夫曹永廉啜到嘔 __,HeHe,曹永廉,男同性戀,蕭正楠,

可能蕭太已經習慣喇。無綫藝員蕭正楠、曹永廉與「咪神」張秀文,前晚為新劇《愛美麗狂想曲》拍攝外景。劇情講到曹永廉與張秀文一夜情後被死纏不放,角色帶點娘娘 ...


可能蕭太已經習慣喇。


無綫藝員蕭正楠、曹永廉與「咪神」張秀文,前晚為新劇《愛美麗狂想曲》拍攝外景。劇情講到曹永廉與張秀文一夜情後被死纏不放,角色帶點娘娘腔的蕭正楠為了幫他撇女,不惜主動激咀老友證HeHe情,望張秀文知難而退!

咀足五次搞大咗?

拍攝激吻戲前,兩人不停噴口腔清新劑辟味,蕭正楠正式埋位後主動咀嘴,表現自然,更一直啜住曹永廉不放,維持了足足十多秒,直至導演叫停。隨後兩人要拍攝不同角度,咀足五次!受訪時問到HeHe吻的感受?曹永廉笑說:「我真係想嘔,同埋作悶!」蕭正楠笑說:「咁快有咗?化妝嗰陣我已經加厚咗唇膏,諗住厚厚哋有層保護膜隔一隔,唔好掂咁多啦,點知佢唇乾,一咀就畀佢吸晒啲唇膏!」問到對方好不好咀?曹永廉笑說:「OK我咀過黎耀祥、何廣沛,佢真係唔算差,哈哈!」

蕭正楠自爆今次獻出「螢幕男初吻」,他笑說:「識咗咁多年終於要咀,翠如都話我做演員真係辛苦!佢知今晚拍呀,所以我都唔使返屋企囉!」曹永廉聞言笑說:「咁嚟我度」續言先苦後甜,之後會與多位美女有咀戲。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!