掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

許志安黃心穎偷食:朱晨麗未收通知補拍《法證IV》時間 __,安仔,朱晨麗,許志安,黃心穎,

朱朱都好無奈嘅!無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎偷食人夫許志安,最終把其戲份全數刪掉,再由湯洛雯頂上補拍,才得以把劇集見天,近日演員們已重新埋位拍攝, ...


朱朱都好無奈嘅!


無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎偷食人夫許志安,最終把其戲份全數刪掉,再由湯洛雯頂上補拍,才得以把劇集見天,近日演員們已重新埋位拍攝,不過劇中與心穎不乏對手戲的朱晨麗,僅收到補拍通知,但還未知何時開工,有指劇組要刪去心穎相關的群戲及對手戲,重拍亦因製作費及演員檔期所限,只能拍到50組,大約要於一個月內完成。惟朱朱卻忙於拍攝另一部擔正劇集《大醬園》,時間未能配合補拍,結果被監製梅小青Cut戲,不用補拍。

東網就此事求證朱朱,她表示近日仍未收到通知:「呢幾日見到啲工作人員,佢哋都有問我幾時補拍,定係唔使補呢,以我所知打Boxing場戲係刪走咗,其他未收到消息,咁拍完套戲梗係想畀觀眾睇到,至於最後係點就交畀公司處理,作為演員控制唔到嘅!」

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!