掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

《法證先鋒IV》:孖黃浩然赴台補拍 湯洛雯自嘲變脹搵商機 __,湯洛雯,黃浩然,

係係係,大家明嘅…無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎發生「安心事件」被飛劇集需要重拍,演員黃浩然、湯洛雯、鮑起靜早上起程到台灣重拍外景。黃浩然與湯洛雯要 ...


係係係,大家明嘅…


無綫劇集《法證先鋒IV》因黃心穎發生「安心事件」被飛劇集需要重拍,演員黃浩然、湯洛雯、鮑起靜早上起程到台灣重拍外景。黃浩然與湯洛雯要在台灣最少逗留五、六日進行拍攝,而鮑起靜則專程到台灣一天重拍一場戲,鮑起靜被問到可有被刪減戲份?她說:「冇,我本身都係得一場戲,拍完呢場戲之後就去倫敦探孫。」

黃浩然與湯洛雯到台灣拍攝偶遇場景,令兩人感情大增的戲份,但大熱天要穿冬天衫大褸拍攝,相信絕對不浪漫。湯洛雯被問到拍外景有甚麼準備?她笑說:「佢哋叫我最緊要撳定錢,準備請大家食飯喎。」黃浩然則希望天氣好,因台灣近期頻頻落雨,若落雨影響拍攝可能要多留一兩天拍攝。問到戲份可有刪減?他說:「都有少少,因為小青姐(梅小青)睇完片之後都覺得可以精益求精,所以都縮短咗少少。」

臨危受命頂替黃心穎重拍角色的

湯洛雯被監製要求減十磅,但劇集開工後仍保持圓潤,她笑說:「唔係呀,冇肥到,一直都係咁,不過拍完套劇真係要pick up番健康生活習慣,做多啲運動,呢個月真係冇時間。」問到湯洛雯未能成功減磅出了甚麼問題?黃浩然抵死笑說:「一碗靚湯係唔需要撇油嘅。」湯洛雯亦玩得笑說:「其實我係將自己嘅身材推到高峰,睇吓有冇啲商業機構可以合作,哈哈。」連鮑起靜亦加把嘴笑說:「我剛剛學識一句普通話好好笑,你長得太焦急了。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!