掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

Kenny收工飲喜酒人到禮到 __,

Kenny趕住嚟飲,夠晒畀面。
Kenny收工飲喜酒人到禮到祖兒胞弟昨晚舉行婚宴,出席的包括英皇娛樂老闆楊受成、歌手關智斌(Kenny)和唱片監製舒文等,Kenny被問到送甚麼禮給容 ...


Kenny收工飲喜酒人到禮到

祖兒胞弟昨晚舉行婚宴,出席的包括英皇娛樂老闆楊受成、歌手關智斌(Kenny)和唱片監製舒文等,Kenny被問到送甚麼禮給容弟?他一臉尷尬地說:「其實好尷尬,有啲倉卒,之前祖兒叫我嚟,我未應承實,到今朝見到佢個Post,醒起原來係今晚,我開緊工嘅,即刻問佢仲有冇留位畀我,收工即刻過嚟。」並說人情做足,並祝容弟開枝散葉,讓祖兒榮升姑媽!

至於祖兒的好姊妹蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼因身在外地未能出席婚宴,但阿Sa在祖兒的社交網留言恭賀:「恭喜晒!細佬大個仔喇!快啲生BB」而經理人霍汶希(Mani)則笑言帶了一抽金豬頸鏈送給容弟:「陣間幫佢戴,見新娘心口同成手都戴滿晒龍鳳鈪,細佬應該冇咩人送嘢畀佢,所以就送畀細佬。」她說不會催祖兒結婚,順其自然,但有替她物色對象,並讚祖兒性格得人鍾意。



新人斟茶給楊受成。
  • 新人斟茶給楊受成。
婚禮在六星級酒店舉行,低調奢華。

  • 婚禮在六星級酒店舉行,低調奢華。

  • 放大圖片



鍾意就快D Share啦!