掃呢頁CODE去手機

2019年6月30日 星期日

高海寧:豆腐Ling又嚟!高海寧被死氣喉燙傷嚇親粉絲 __,高海寧,

認真慘慘豬!藝人高海寧(高Ling)最近忙於為新劇《網絡騙案》拍攝,今日如常為劇集開工,可惜拍攝時不幸受傷,嚇親一班網友呀!高Ling喺社交網晒出一張 ...


認真慘慘豬!


藝人高海寧(高Ling)最近忙於為新劇《網絡騙案》拍攝,今日如常為劇集開工,可惜拍攝時不幸受傷,嚇親一班網友呀!高Ling喺社交網晒出一張腳傷嘅相,透露被電單車死氣喉辣親,留言謂:「每一次傷痕纍纍,都會變成努力的印記,努力完成工作,努力做好自己。」佢加上「容易受傷的女人」hashtag,又自嘲「豆腐ling又上身」,安撫一班粉絲。

東網透過電話訪問,高Ling表示:「拍坐電單車嘅戲份,自己從來未坐過電單車,完全唔知死氣喉係咁熱嘅,一上車就辣親好彩反應快,一feel到熱已經即刻拎開,所以唔算好嚴重!但即刻feel到好痛,劇組即刻畀水我沖洗,同埋買『京萬紅』畀我擦!都頂得住!但依家開始起水泡啦。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!