網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月15日 星期六

周杰倫:林書豪被寸躺贏NBA總冠軍 周杰倫發聲力撐 __,周杰倫,

梗係要撐老友啦!台灣天王周杰倫出咗名鍾意籃球,佢同華裔球員林書豪好老友。速龍尋日歷史性首次奪得NBA總冠軍,身為速龍球員嘅林書豪加盟唔夠半季,都有獎拎 ...


梗係要撐老友台灣天王周杰倫出咗名鍾意籃球,佢同華裔球員林書豪好老友。速龍尋日歷史性首次奪得NBA總冠軍,身為速龍球員嘅林書豪加盟唔夠半季,都有獎拎 ...


梗係要撐老友


台灣天王周杰倫出咗名鍾意籃球,佢同華裔球員林書豪好老友。速龍尋日歷史性首次奪得NBA總冠軍,身為速龍球員嘅林書豪加盟唔夠半季,都有獎拎,真係Lucky,但就網友質疑佢係「躺贏」番嚟喎,網友留言「躺的總冠軍也能吹啊,笑死了」、「一秒都沒上場…不懂為甚麼要驕傲」

周杰倫睇唔過眼老友畀人寸,佢親自回敬啲網友,留言:「他並不驕傲,但老子我很驕傲」擺明係為林書豪抱不平!其實林書豪都係有上場嘅,喺第三戰時出戰51.7秒。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!