掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

吳偉豪:《愛.回家》慶生P 吳偉豪最想同佢拍拖 __,《愛.回家》,吳偉豪,慶生,

《愛.回家》果然好有愛。無綫小鮮肉吳偉豪(Ricco)憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「朱凌凌」一角成功入屋,前日(20號)正式踏入21歲,而同樣係六月 ...


《愛.回家》果然好有愛。


無綫小鮮肉吳偉豪(Ricco)憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「朱凌凌」一角成功入屋,前日(20號)正式踏入21歲,而同樣係六月生日嘅湯盈盈,獲一班劇中演員齊齊為佢哋慶生,就連離開咗其他劇組嘅「博士」馬貫東都有出席,《愛.回家》真係好有愛呀!

Ricco透露今年生日多咗位家庭成員陪伴:「其實每年生日正日都同屋企人過,簡簡單單食餐飯就夠。今年仲養咗隻狗,成為我家庭嘅一分子,所以生日食飯佢都喺我隔籬。」講到生日願望,壽星仔笑說:「希望自己大一歲成熟少少啦,事業有成!(會唔會想拍拖?)我同緊我隻狗拍緊拖,感情都好穩定,希望一路延續落去啦,哈哈!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!