掃呢頁CODE去手機

2019年6月5日 星期三

【你爆料,我課金】有料爆?即Send嚟《壹週刊》,壹齊踢爆社會黑幕! __,M1,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入你爆料,我課金!壹齊踢爆,揭穿社會黑幕。有料爆?即刻影低,Send嚟《壹週刊》爆料熱線,壹仔幫你踢爆! ...


馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入你爆料,我課金!壹齊踢爆,揭穿社會黑幕。有料爆?即刻影低,Send嚟爆料熱線,壹仔幫你踢爆! ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


你爆料,我課金!

壹齊踢爆,揭穿社會黑幕。有料爆?即刻影低,Send嚟爆料熱線,壹仔幫你踢爆!一經獨家採用,可獲薄酬。

爆料相片:$500 

爆料影片:$1,000

「本周之冠」

除基本酬勞外,經獨家採用的爆料內容,在新聞發布後的24小時內計算,以網頁及手機App合計的總點擊次數,為該星期最高,即可獲額外獎金$10,000港元。

「本月之冠」

此外,如果爆料內容的單日總點擊,成為全月(以每月1號至當月最後一日計算)最高,更可獲額外獎金$30,000港元。

「爆完再爆」

爆料者在一個月內(以每月1號至當月最後一日計算),爆料超過一次,而同時獲本報獨家採用,即可獲得額外獎金$10,000港元。

踢爆社會黑幕,壹齊揭穿真面目!即致電/Whatsapp:95572778,或InboxFacebook專頁,亦可傳送電郵到news@nextdigital.com.hk

成功爆料者將有專人通知領取獎金。

參加細則:

1. 爆料內容必須由參加者親自拍攝。

2. 若發現任何造假,其參賽資格會被取消。

3. 壹傳媒集團員工及親屬不可參加。

4. 會保留採用爆料內容與否,以及分配獎項等一切權利,如有任何爭議,以決定為準。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!