掃呢頁CODE去手機

2019年6月5日 星期三

【獨家回應】拉姑開心share謝婷婷及孫女情況 傳BB父是溫哥華富公子 __,拉姑,狄波拉,謝婷婷,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入36歲謝婷婷日前突然宣佈做媽咪已誕B女。雖則未公開BB父親是誰,但外界普遍認為是婷婷讀書時認識的溫哥華 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


36歲謝婷婷日前突然宣佈做媽咪已誕B女。雖則未公開BB父親是誰,但外界普遍認為是婷婷讀書時認識的溫哥華富家公子。其實除了婷婷已當人母之外,其他事情外界一律不知,事關家人、朋友都收到「封嘴令」不便透露。不過,再度當嫲嫲,有個孫女湊個「好」字,開心得不得了的拉姑,總會開心share一兩句嘅。

今日拉姑如常由老公鬍鬚Kong陪伴外出High Tea,同桌還有一位女性友人,只見拉姑不斷在友人耳邊細細聲嘴噏噏,唔通開心share緊婷婷以及孫女的事?

之後有位貴婦打扮的人走近拉姑一桌,二人見面立即搭晒膊頭、握晒手,拉姑又大大力點頭,相信對話內容離不開「係咪又抱孫喇?」「係呀係呀!(大大力點頭)」「恭喜恭喜。」然後拉姑離座拖住對方行埋一二邊,繼續密密斟。

相信大家都想知道多點婷婷的消息,拉姑笑容滿面地向《壹》仔透露了一點,不如讓她喝口水,清清喉嚨再告訴大家:

「(拉姑你好,想恭喜你,又抱孫女。)多謝多謝。(有否見過婷婷?)有!(她何時回港?)唔知喎,我見過㗎喇,我抱過個BB㗎喇,Thank you。(BB女漂亮嗎?)阿嫲咁靚,阿媽咁靚。(有齊孫仔孫女。)全部都有啦,仲有你啦,OK。」咁搞馬開玩笑,相信抱完孫女的拉姑心情一定好得不得了。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!