網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月20日 星期四

【引渡惡法】爆粗撐警打「暴徒」 陳國坤:一個都唔好X放過 __,陳國坤,

上星期,港府因強推《逃犯條例》修訂草案,最終變成警方出動布袋彈、催淚彈等對付示威者,其後更有反對修例的男子墮樓身亡。以扮一代巨星李小龍出名的陳國坤,繼 ...


上星期,港府因強推《逃犯條例》修訂草案,最終變成警方出動布袋彈、催淚彈等對付示威者,其後更有反對修例的男子墮樓身亡。以扮一代巨星李小龍出名的陳國坤,繼在社交網上爆粗表示支持香港警察打暴徒,後再指墮樓男子被利用,結果陳國坤就被網民鬧爆:「想紅都用吓腦!」



翻查陳國坤的fb,一向愛國的他從本月12日起,便有一直留意着「反送中」的進展,而他亦分別轉發了警方打人以及被打的短片,並留言說:「梗係打X你啦,幾百人圍住啲警察你唔X放出嚟,onX!暴徒呀!」、「乜X嘢世界,黐X線,支持香港警察,和平抗議冇問題,但暴徒一個都唔好X放過」等,但就有網民留言表示:「爆晒缸嗰個聽聞係警察自己人打錯自己人」,對於有人墮樓身亡,陳也有留言說:「代表不顧家人感受,放棄關心你嘅人的愛、期望!我X唔信他們想你以死作代價………RIP,利用你的人希望他們早日與你相見」。



另外,陳國坤又轉發了一篇有關外國傳媒指香港人6.16遊行應獲諾貝爾和平獎的文章,並說:「唉,和平抗議係好事,但一日到黑,外國……外國,鬼佬養你哋咩,我DXXM我哋係香港人呀死鬼佬!假绅士,偽君子我都唔想太激進,但香港就係自由城市,我有我發言權,分乜X嘢红海jer……好自豪咩,原本救護車喺應該行70km/h 而家喺個紅海裏面行2、30km/h……救人呀!刻不容緩㗎………唉」不過此post,於今日傍晚時份,卻被陳國坤刪掉。



鬧了幾日,但昨日他就忽然轉發了一篇「請停止惡毒留言」的post,但就被網民留言鬧爆:「打記者你唔講?中信大廈你唔講?侵犯病人私隱你唔講?有冇親身去現場了解過定係純粹睇片面嘢就X噏呢?有冇睇多啲唔同渠道嘅新聞?想紅都要用吓腦」、「你裝甚麼持平客觀,憑甚麼要人以禮待你,你實際上只不過是一個指鹿為馬,助紂為虐的奸徒而已」、「嘩夠你惡毒?人哋一個後生仔落單俾6,7個暴警圍毆你夠膽死開po話人抵死抵打?」更有網民叫他不要侮辱李小龍:「李小龍分到正邪,分到強權定平民有理」。



被網民留言爆完一輪,今日陳國坤就在fb中指留言沒有用:「大家努力維護自由,而且又咁X團結……言論自由呀,我係X暴徒呀X頭,自己對號入座咁X蠢都有嘅!夠薑面對面X!留言冇X用㗎!」而他又轉發了李力持的post,內容大致是暗寸「反送中」口號易上口,簡單易明,反而林鄭對《逃犯修訂》的解釋「都唔知講咩」,不過鬧完一輪後,發現李力持的立場相當飄忽,皆因在文尾最後,他又突然辱罵建制派是「一篤屎,累人累物一無是處!」不過之後他又刪掉李力持的post。



-----------------------------

你撐蘋果 我捐$1

支援反送中抗爭者



陳國坤今日在fb中轉發了李力持的post,不過隨後又刪掉。(fb圖片) 陳國坤今日在fb中轉發了李力持的post,不過隨後又刪掉。(fb圖片)
陳國坤表示有言論自由,更叫對號入座的人不要只是在網上留言。(fb圖片)

陳國坤表示有言論自由,更叫對號入座的人不要只是在網上留言。(fb圖片)
有網民叫陳國坤不要侮辱李小龍,因為李小龍能分正邪。(fb圖片)

有網民叫陳國坤不要侮辱李小龍,因為李小龍能分正邪。(fb圖片)
(fb圖片)

(fb圖片)
在轉發一條警方打市民的短片中,陳國坤更留言指「緊(梗)係打X你啦」。(fb圖片)

在轉發一條警方打市民的短片中,陳國坤更留言指「緊(梗)係打X你啦」。(fb圖片)
陳國坤叫警方唔好放過「暴徒」。(fb圖片)

陳國坤叫警方唔好放過「暴徒」。(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!