掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

掌鏡周秀娜第一次 林子賢10年影寫真噴血史 __,周秀娜,寫真,林子賢,

入行22年的Ronald坦言叫女性影性感相不是難事,最重要是性感得來要靚。
入行22年的Ronald坦言叫女性影性感相不是難事,最重要是性感得來要靚。【香港書展2O19】一年一度書展今日開鑼,今年依然有不少矚目寫真。入行22年 ...


【香港書展2O19】一年一度書展今日開鑼,今年依然有不少矚目寫真。入行22年的攝影師林子賢(Ronald)今年推出回顧相集,其實他在過去十年來,每年書展也從不缺席,在他的鏡頭下拍過超過40本性感寫真集。Ronald今次推出的相集,就收藏了數百位美女性感靚相,包括周秀娜、陳靜(DaDa)及仍是𡃁模的郭富城太太方媛(Moka)的首本寫真。

相關新聞:【寫真之最】Rose Ma晒南半球

有「香港寫真之父」之稱的Ronald Lam入行22年,曾拍攝逾40本寫真,今年他決定來一個回顧相集,推出《Ten Year Challenge》,當中收藏了未紅時的「娜姐」周秀娜、未攞「最佳女配角」的陳靜、已升呢做「天王嫂」的方媛等。Ronald日前在九龍灣影樓接受《蘋果》專訪,他一臉自豪地說:「影過幾百個,接近千啦,冇確實數過幾多個,但數百個一定走唔甩。」



松岡李那 松岡李那
楊思琦

楊思琦
Ronald十年來拍過逾40本寫真,周秀娜(圖)、楊思琦及松岡李那都是他的經典作品。

Ronald十年來拍過逾40本寫真,周秀娜(圖)、楊思琦及松岡李那都是他的經典作品。

讀攝影出身,由助手逐步成為攝影師的Ronald,2009年為周 秀娜拍下人生第一本寫真集,也成為他事業的轉捩點:「當時佢未係娜姐,我哋叫佢Chrissie,大家一齊去商量點做好呢件事。最經典嗰張滴雪糕,各人都有意見,係共同努力嘅結果。」Ronald大讚娜姐不扭擰:「佢出名好好態度,要乜嘢甫士同神態,都可以滿足到你,即使好性感嘅shot都唔使黐膠紙。」

相關新聞:張嘉兒教餵母乳:係天職



Ronald今年推出相集,記錄十年來拍攝寫真的生涯。

Ronald今年推出相集,記錄十年來拍攝寫真的生涯。
樂瞳

樂瞳

Moka一分鐘60甫

DaDa是Ronald的另一經典,2010年剛入行的DaDa拍攝周曆,玩足52個look,其中一件透視露咪裝是由Ronald操刀:「當年好興3D,但因為印刷問題出版唔到,我都保留咗一啲3D相,睇番舊照,都好想幫DaDa推出番3D相集,因為佢真係擁有好立體嘅身形。」郭富城太太方媛當年是DaDa師妹,Ronald在2012年也曾為對方拍過寫真,他笑說:「我都有啲遺憾,我搵埋另一位攝影師幫手。Moka係一位好專業Model,幾乎一分鐘擺60個甫士,早知自己影番啦,哈哈!」

有人覺得Ronald好有艷福,Ronald指拍攝過程好辛苦:「同個體態撩人嘅女仔共處一室,大家一定覺得攝影師好着數,但實際係化妝師喺你左邊一呎,右邊又有助手拎住反光板,經理人又贒住有冇走光,你都唔會有乜親密念頭。」他承認商業市場性感在所難免:「性感係比較多話題、多人買。我會話性感唔係核心,但性感係一種工具,令到本書更多人認識。」



Moka在2012年首度拍寫真,操刀的Ronald笑說她當時有點baby fat。

Moka在2012年首度拍寫真,操刀的Ronald笑說她當時有點baby fat。
DaDa在入行初期推出周曆,Ronald也有份拍攝。

DaDa在入行初期推出周曆,Ronald也有份拍攝。

跟楊思琦食海鮮

Ronald希望拍攝性感女郎的背後,可以發掘她們的另一面。問到多年來那一本最賺錢?他說:「可能都係近期楊思琦,利潤都唔錯。」他直言跟住思琦着數多:「因為佢喺馬來西亞好受歡迎,導遊仲要同我哋講『唔好意思,今餐又食海鮮』,平時我啲行程好辛苦,但佢就好豪華。」

除了影索女,Ronald也影過男模,還遇過尷尬事:「當時個男model係全裸,只係拎住條『毛巾仔』喺大廈天台望住一個夕陽城市,佢表情係好尷尬,可能女仔嘅尷尬我feel唔到,但嗰刻我真係有啲毛管戙。」

採訪:嵐山

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!