掃呢頁CODE去手機

2019年7月27日 星期六

【10年夢想付諸東流】BOYZ演唱會取消神蹟幻滅 關智斌含淚叫Steven負責任 __,Steven,張致恒,關智斌,

 (網上圖片)
本來籌備工作進行如火如荼的BOYZ紅館演唱會,因為張致恒(Steven)一腳踏五船,今日英皇高層霍汶希宣佈演唱會將擱置。出事後,Steven一直未有回 ...


本來籌備工作進行如火如荼的BOYZ紅館演唱會,因為張致恒(Steven)一腳踏五船,今日英皇高層霍汶希宣佈演唱會將擱置。出事後,Steven一直未有回應,而前日與他出發到布吉拍攝演唱會宣傳片的關智斌(Kenny),剛剛在網上發佈了一條短片,含淚感謝大家對BOYZ的支持,而他亦希望Steven可以負男人應要有的責任。

相關新聞:【新娘不是我】舊愛April驚爆Steven從未斬纜 女網民揭負心漢處處留情



Kenny今晚在其YouTube頻道中,發佈了一條名為「關智斌回應BOYZ演唱會擱置一事」,這係短片長4分05秒,一開始,Kenny先解釋自己正處布吉為BOYZ演唱會拍宣傳片,之後就反問為甚麼只剩他自己一個?他說:「因為噚晚到今朝我收到好多消息,都收到好多朋友打嚟嘅慰問,或者係佢哋打嚟嘅一啲疑問,呢個時候都要同大家講番聲,同大家講清楚成件事,本來想問Steven了解成件先去講,但佢噚晚就突然離開咗呢度,所以我都聯絡唔到佢。」



而Kenny表示因為不知道如何面對及消化演唱會突然擱置消息,故自己一直在想是否應該拍片去回應:「但有一樣嘢我一定要好感謝、好感恩,因為我記得當我知道有紅館呢個演唱會,我係一個天主教徒我每日都好感激畀咗個神蹟我,而呢個神蹟,亦都係你哋(指Fans)畀我哋,因為係你哋不停喺網上集氣,話畀BOYZ開演唱會,話畀BOYZ開一個騷。」此時,Kenny亦有點硬咽,強忍淚水的他,稍為停頓控制情緒後繼續說:「而呢件好神蹟咁樣係真係發生咗,所以我喺呢件事上面,好多人無論成功與否都好啦……我係有好多人我都好好哋多謝,我多謝我哋公司,咁多年冇唱歌佢都畀咗一個好嘅機會我哋,去幫我哋申請紅館,特別仲好多謝我哋嘅Fans,我哋公司上上下下畀我哋實現夢想嘅同事,因為佢哋知道呢件事係我等咗10幾年嘅一個願望、一個夢想。」

相關新聞:【一腳踏五船】斥Steven大話精 受害人組「復仇者聯盟」控訴賤男



Kenny又指這一年中做的很多時事情如拍片等,都是以紅館為目標去做:「所以嚟緊我都會同大家講一聲最大最大嘅抱歉,係因為我哋BOYZ嘅紅館演唱會我哋暫時會擱置咗架喇,雖然我係好唔開心亦都係一個好大嘅遺撼,而Steven佢係一個我好好嘅兄弟,亦都係一個好好嘅手足,而我都相信佢會為了自己的行為,負返一個男人應有嘅責任,最後要特別多謝公司英皇娛樂,多謝公司兄弟姊妹,收到基仔、阿SA 、Sherman個個好支持我,會用好多方法,幫我完成夢想,好多嘢都係未知之數,有最新消息會盡快同大家公布,多謝。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X




鍾意就快D Share啦!