掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

朱千雪:朱千雪豪擲1,200萬置婚居 __,朱千雪,

好大手筆喎!藝人朱千雪入市買樓!土地註冊處顯示,跑馬地山光苑低層D室以1,228萬元售出,登記買家為朱千雪(CHUTRACYTSINSUET),實用面 ...


好大手筆喎!


藝人朱千雪入市買樓!土地註冊處顯示,跑馬地山光苑低層D室以1,228萬元售出,登記買家為朱千雪(CHU TRACY TSIN SUET),實用面積615方呎,實用呎價19,967元。朱千雪早前宣布婚訊,今次買樓相信係作婚居之用!

朱千雪接受東網訪問,問到是否未來老公Justin還是父親送給她的結婚禮物?千雪謂今次是自己首次置業:「層樓唔係人哋送嘅!係自己買嘅,我做咗咁多年嘢都好努力儲錢,覺得係時候投資,所以買咗呢層樓。(層樓點用?自住定租出去?)未諗,依家好多嘢仲計劃緊,未諗到咁長遠。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!