網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月24日 星期三

港姐2019:傳住半億豪宅 黃嘉雯唔覺家境有助選港姐 __,港姐,港姐2019,黃嘉雯,

黃嘉雯話屋企人只係叫佢加油。《2019香港小姐競選》候選港姐一早起程到日本拍攝外景,大熱佳麗黃嘉雯精神奕奕,原來只睡了數小時,直言也擔心拍攝到夜晚會攰 ...


黃嘉雯話屋企人只係叫佢加油。


《2019香港小姐競選》候選港姐一早起程到日本拍攝外景,大熱佳麗黃嘉雯精神奕奕,原來只睡了數小時,直言也擔心拍攝到夜晚會攰。她自言此行到日本會暫時放縱自己,帶備了半篋零食和杯麵隨時「補給」,笑說:「喺日本放縱幾日啦,喺香港都有Keep Fit!」

黃嘉雯指未清楚拍攝行程,但已有心理準備要上山下海,自言捱得苦。講到有報道指她有家底,家人居住在紅磡半億豪宅?她說:「冇留意報道,亦唔覺得家境對參選有幫助,家人冇喺金錢上支持,只係叫我加油,一向都係自己賺錢自己使。」黃嘉雯指參選了也不介意被起底,自言也沒有黑歷史怕被人揭露。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!