掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

寫真戰2019:孖阿旦玩雙打 孫慧雪爆畀自己身材嚇親 __,2019寫真戰,孫慧雪,寫真,寫真戰2019,阿旦,

女子雙打!藝人孫慧雪及鄧洢玲(阿旦)到書展出席宣傳活動,兩人分別參與了多位模特兒的寫真合輯相集,並各成為封面人物。兩人是今日眾女中罕有的以雙人組現身活 ...


女子雙打!


藝人孫慧雪及鄧洢玲(阿旦)到書展出席宣傳活動,兩人分別參與了多位模特兒的寫真合輯相集,並各成為封面人物。兩人是今日眾女中罕有的以雙人組現身活動,阿旦更稍露事業線,吸引大批龍友撐場。

雪雪表示照片都是生完BB後拍攝,對於被讚身材變得更好,她笑說:「都有人咁講,我睇番啲相,有啲都覺得好誇張。」阿旦表示每輯相片都與一些project有關,例如準備拍攝旅行節目及按摩節目:「最搞笑係拍攝其中一輯嗰陣,攝影師突然笑我如果唔生BB就嘥晒,我都唔明點解。(講緊你上面定下面豐滿?)我都唔明。(咁你想唔想生BB?)諗緊,但依家未有人選。」此時雪雪即提議即場徵婚,叫有興趣結識阿旦的朋友火速到現場買書,問到會否介紹男士給阿旦?她說:「研究下先,因為好多朋友都結咗婚。」

而問到何時再推出個人寫真集?雪雪說:「可能四十歲再出,如果到時大家仲想睇,攝影師話我到時可以做見習魔女!」阿旦亦表示要找到原因才再出寫真,例如準備生BB前。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!