掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

寫真戰2019:堅持冇攝嘢!楊潮凱出寫真下身激凸 __,2019寫真戰,寫真,寫真戰2019,楊潮凱,

即係……好似……凸咗啲喎又…藝人楊潮凱到書展宣傳個人寫真集,他表示以往都只是前來買書,曾購買袁偉豪及孫慧雪的寫真,但今年輪到自己出書,未知是否太緊張, ...


即係……好似……凸咗啲喎又…


藝人楊潮凱到書展宣傳個人寫真集,他表示以往都只是前來買書,曾購買袁偉豪及孫慧雪的寫真,但今年輪到自己出書,未知是否太緊張,昨晚發燒至38度,笑言因此今日打扮密實。

他表示今次在檳城取景,愈影愈開心,拍了9000張相,最終選了120張。他又表示拍攝期間有趣事,突然聽到有三個人大叫「衰人」,嚇了他一跳,原來是叫他《鐵探》的名字「正龍」,想不到劇集在當地有助他提升人氣。

講到現場的肖像backdrop是一張半裸穿棉褲照片,下身激凸,他笑言實屬正常:「因為着棉褲,正常係咁,我冇攝嘢,係designer設計,大家唔好集中呢度,睇吓腹肌,練得好辛苦㗎!(今次啲相有冇好性感?)有泳褲、內褲,對我嚟講都係大挑戰,好少咁暴露於人前,都有啲尷尬。」對於其寫真標價218元,是其中一本最貴的寫真,他直言因物料昂貴:「我用硬皮、燙銀、壓紋,呢啲都比較貴,所以要轉駕喺消費者度,都唔驚影響銷情,值得珍藏嘅。」

稍後他在書展舉行簽名會,好友黃嘉樂、傅嘉莉和孫慧雪到場支持及索簽名。問到出寫真可擔心成為「男男」幻想對象?他笑言:「都冇得擔心,係自由意志嚟,咁成為幻想對象都係光榮事,證明有本錢先得。」太太可擔心中途「轉基」?他笑謂:「個女先啱啱出世,唔會住。(即係將來會?)人生嘅嘢唔敢講。」問到上洗手間時可有遇人眼光不禮貌?他謂:「咁又冇,香港人好識尊重。」他又指其粉絲都是好內斂,會收在心底不會表露出來,所以初頭都有擔心銷情不理想。問到是否他召喚圈中朋友來撐場?他自嘲臉皮薄,反而是嘉樂說要來撐場。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!