掃呢頁CODE去手機

2019年7月18日 星期四

寫真戰2019:玩花灑濕身!楊卓欣爆吳卓羲𢱑寫真睇 __,2019寫真戰,吳卓羲,寫真,寫真戰2019,

堅定流呀?今年有份推出寫真集的藝人楊卓欣(Cherry)以中學生體育服裝扮到書展攤位宣傳新書,大騷「絕對領域」!她透露最近跟吳卓羲合作拍劇,飾演對方下 ...


堅定流呀?


今年有份推出寫真集的藝人楊卓欣(Cherry)以中學生體育服裝扮到書展攤位宣傳新書,大騷「絕對領域」!她透露最近跟吳卓羲合作拍劇,飾演對方下屬,問到會否送寫真給他?Cherry說:「佢都知我出,有講笑話叫我送本畀佢,平時等埋位,我哋都有傾打機嘅話題。」

「唔想賣肉」

問到其突圍招數,她表示不想一味賣肉,希望以特別造型及故事取勝:「唔想只係普通靚女相,我啲造型會比較特別,行日系,而且有故事性,書入面講有本愛情筆記,當男主角執到,我就會做佢女朋友,由中學陪到佢我做空姐,有一齊成長嘅感覺,仲有男友主觀鏡加強代入感。」講到最性感的相片是她穿上內衣玩花灑濕身,問到其性感底線,她說:「我唔想賣肉,但如果一啲都唔性感,都驚吸引力減少,我希望可以做演員拍戲。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!