網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月31日 星期三

港姐2019:靠娛樂公司老闆男友入圍港姐?楊慧敏咁答 __,港姐,港姐2019,

應屆參選港姐喺日本熊本拍完外景返香港。藝人麥明詩與馮盈盈聯同十五位應屆參選港姐在日本熊本拍畢外景後昨晚返港。大會安排了十多名保安維持秩序,麥明詩與馮盈 ...


應屆參選港姐喺日本熊本拍完外景返香港。


藝人麥明詩與馮盈盈聯同十五位應屆參選港姐在日本熊本拍畢外景後昨晚返港。大會安排了十多名保安維持秩序,麥明詩與馮盈盈邊行邊受訪,問到她們是否很攰,兩人稱還可以,不過今次行程安排緊湊,所以未有私人時間四處逛,至於在這幾日相處中,看好哪位佳麗?她們笑言:「之後仲有泳裝環節好緊要,睇埋先,我哋好膚淺。」

另外,佳麗之一的楊慧敏被指男友是娛樂公司老闆,她坦承:「係。(係咪靠男友入圍?)唔係佢冇幫過我。」至於蔡嘉欣被起底有ibanker男友,她表示今日不能接受訪問。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!