掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

父親節2019:陳浩民父親節大晒左擁右抱:被幸福環繞 __,陳浩民,

幸福就係咁簡單。藝人陳浩民公然攬女仲要左擁右抱,大腿再坐多個,「艷福」無邊,但老婆蔣麗莎一啲都唔詐型,因為佢抱住嘅係三個愛女,大晒父愛。陳浩民喺社交網 ...


幸福就係咁簡單。


藝人陳浩民公然攬女仲要左擁右抱,大腿再坐多個,「艷福」無邊,但老婆蔣麗莎一啲都唔詐型,因為佢抱住嘅係三個愛女,大晒父愛。陳浩民喺社交網上載咗多張同三個囡囡嘅合照,三個囡囡表情多多,又識擺甫士,不時賣萌,超得意,而陳浩民就一副冧爆慈父樣,佢大晒幸福留言:「一種幸福的環繞。」

雖然相中老婆冇出鏡,但佢都好識做,不忘多謝老婆,感謝佢為呢個家默默又辛勤地付出。唔少網民都讚啲相好有愛,又讚三個囡囡好得意。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!