掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

書展2019:機會嚟喇!陳美齡爆高學歷二仔甩拖 __,陳美齡,

咦,唔通媽咪陳美齡想幫阿仔搵女友?藝人陳美齡於書展為新書舉行分享會,她特別以日本浴衣造型現身,家姐陳曦齡和日本領使夫人專程來支持。她稱浴衣是以前貴族穿 ...


咦,唔通媽咪陳美齡想幫阿仔搵女友?


藝人陳美齡於書展為新書舉行分享會,她特別以日本浴衣造型現身,家姐陳曦齡和日本領使夫人專程來支持。她稱浴衣是以前貴族穿浴衣去沖涼,但到現今年代已變成平民夏天穿去賞煙花和拍拖,她都有穿浴衣去看煙花。

問到家中可收藏了多套和服及浴衣?她謂:「都有三十幾套,可以將來傳給新抱。(你嘅身型咁fit,佢哋未必啱身?)又唔會,因和服係一個碼,設計到高矮肥瘦都着到。(咁可以畀大新抱?)不過佢又真係高,有成176cm,都未必啱,而二仔就甩咗拖,三仔就啱啱識番。(你幾個仔咁好條件唔使擔心?)都擔心㗎,唔知搵到邊個,有好有壞,細仔嘅女友係美國人,但細細個就喺非洲,又去印尼,唔係典型美國妹。」新書是她和二兒一齊遊東京,為何未見兒子?她謂:「兒子在美國工作未能請假前來。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!