網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月8日 星期一

【年薪240萬筍盤】楊政龍秘撻失婚KOL黃子菲 緋聞女友容祖兒甩難 __,容祖兒,楊政龍,

 IG圖片
容祖兒和劉浩龍的「龍兒戀」玩完後,早前有報道指祖兒暗交老闆楊受成細仔楊政龍,兩人於去年6月在俄羅斯世界盃撻着,惟祖兒已火速否認戀情,還踢爆楊政龍已經有 ...


容祖兒和劉浩龍的「龍兒戀」玩完後,早前有報道指祖兒暗交老闆楊受成細仔楊政龍,兩人於去年6月在俄羅斯世界盃撻着,惟祖兒已火速否認戀情,還踢爆楊政龍已經有女友了;據《蘋果》讀者爆料,原來楊政龍的女友是失婚KOL黃子菲(Ava),目前兩人正蜜遊新加坡,同行還有一班朋友,看來兩人在朋友圈已公開戀情。



有同遊新加坡朋友在社交網晒合照,一張是Ava蹺着楊政龍的手臂,另一張相是楊政龍用兩手攬着女友,兩人都笑得好甜蜜,明顯正在熱戀中。楊政龍在英皇負責地產及金融部門,去年被委任做執行董事,年薪逾240萬,被視為筍盤的他,曾跟黎紀君、楊秀惠、姜麗文、賭王千金何超蓮傳緋聞,現在已封盤了,《蘋果》聯絡兩人求證是否拍拖,但未獲回覆。



現年27歲的Ava於06年參加校花選舉入行,是狄以達的前師妹,拍過多個廣告和MV,19歲已經做人妻,嫁給比自己年長10年的大律師黃添偉,在四季酒店大排筵席,惟2年後婚姻玩完;有「翻版栢芝」之稱的她,經常在社交網晒靚相,其中不乏索爆三點式,在IG擁31萬followers。



日前祖兒在IG已否認跟楊政龍拍拖,指由細睇到他大,兩人friend過打band:「之但係..... 日久生情呢單嘢就真係無!仲要係今日無,將來都唔會呀,當我噚日睇到呢條題,我直情笑到噴咗幾條泡菜出來。」祖兒還踢爆楊政龍有女友:「正所謂唔好阻住啲後生做正經嘢,#都唔好阻住我啦 #有女朋友㗎啦 #幾唔錯添㗎 #楊仔我識唔識做先 #唔該嗱嗱聲同我close咗個file添呀,我話你哋聽」 。





-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



黃子菲被爆戀上楊政龍( IG圖片) 黃子菲被爆戀上楊政龍( IG圖片)
黃子菲19歲時嫁大律師,兩年後婚姻玩完。( IG圖片)

黃子菲19歲時嫁大律師,兩年後婚姻玩完。( IG圖片)
祖兒踢爆楊政龍已有女友( IG圖片)

祖兒踢爆楊政龍已有女友( IG圖片)

鍾意就快D Share啦!