掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

馬國明竟讀機械工程打天才波 29個藝人學歷成績大公開 娛樂,馬國明

今日係DSE中學文憑試放榜嘅日子,無論結果係咪高分都好,大家都要知道數字唔代表一切。喺娛樂圈裡面無論係高分定低分嘅藝人都有同等演出機會,一樣可以出人頭 ...


今日係DSE中學文憑試放榜嘅日子,無論結果係咪高分都好,大家都要知道數字唔代表一切。喺娛樂圈裡面無論係高分定低分嘅藝人都有同等演出機會,一樣可以出人頭地,最重要係睇你發唔發揮到亮眼嘅工作能力。依家就嚟睇吓呢29位藝人嘅公開試成績

馬國明

馬國明喺柴灣慈幼中學畢業,雖然日日踢波,不過成績依然比上不足,比下有餘,最後知道會移民,所以會考係志在參與嘅態度,都竟然考到科科合格,有天才嘅潛質。由於爸爸係機械工程師,所以18歲移民咗去加拿大就入咗英屬哥倫比亞大學機械工程系,黃心穎都係呢間學校嘅金融與國際商業碩士畢業生,係校友嚟!馬國明就曾經話過:「我都知呢間大學專出港姐,不過我讀嗰科好少女仔,一個都唔識呀!」近日佢就喺《白色強人》做醫生唐明,唔怪得咁有專業人士嘅feel

(TVB劇照)

袁彌明

袁彌明讀聖士提反書院,中文作文部分F,會考成績前半年已經轉去美國高中,畢業於美國波士頓塔夫茨大學經濟系。

(now電視截圖)

高海寧

高海寧雖然喺會考考到22分,但中七時轉讀新法書院,之後冇再讀大學。

(TVB電視截圖)

陳法拉

2005年國際華裔小姐亞軍陳法拉喺美國紐約茱莉亞學院畢業,主修戲劇學院,係該學院表演系首個華人碩士之餘,更是首個華人以全A嘅成績畢業。

(陳法拉instagram)

黃翠如

黃翠如喺會考考獲1A5B2C 25分嘅成績,其後入讀浸會大學傳理系。

(TVB電視截圖)

雨僑

雨僑中學時讀英華女學校,會考得到26分,但原來已經係校內原校升中六墊底分數,之後喺香港大學生物系畢業。

(雨僑instagram)

汪明荃

汪明荃會考6分,不過因為喺推動粵劇上有好大貢獻,所以之後獲頒授理工大學榮譽院士、 城市大學榮譽文學博士、教育大學榮譽人文學博士、演藝學院榮譽博士。

(TVB電視截圖)

馮盈盈

2016年香港小姐冠軍馮盈盈係考第1屆DSE,有3科拎到5*成績,以28分入讀香港大學食物及營養學系。

(TVB電視截圖)

麥明詩

2015年香港小姐冠軍麥明詩讀拔萃女書院,喺會考考到10優成為狀元,畢業於英國劍橋大學法律系。

(麥明詩instagram)

陸永

陸永就讀香港鄧鏡波書院,會考9分,但之後曾就讀香港演藝學院。

(陸永instagram)

許志安

許志安自年少就希望做當1位能除暴安良嘅好警察,第1次會考得到3分,之後重考就獲得6分,數學拿A。

梁詠琪

梁詠琪讀瑪利諾修院學校,得到2A2B2C 24分,但之後畢業於理工學院平面設計系高級文憑課程,2003年以27歲之齡獲頒香港10大傑出青年。

(梁詠琪IG)

馬浚偉

馬浚偉喺會考考到美術A、中文D、英文E、工業繪圖E、數學U,總數係9分。

(網上圖片)

陳慧琳

雖然陳慧琳讀玫瑰崗書院,會考得4分,但之後遠赴日本繼續升高中,獲得校長賞識,推薦到全球排名第2,國際知名藝術大學修讀圖像設計學。

(陳慧琳instagram)

莫文蔚

莫文蔚精通5國語言,中小學都係讀女拔萃,老師都讚佢係優異生,佢喺會考英文、法文同家政獲得3A嘅佳績,最後取得3A5B 27分,並曾獲頒第1屆「香港傑出學生獎」,後來獲得獎學金到意大利就讀高中,隨後到英國倫敦大學皇家哈洛威學院主修意大利語同意大利文學。

(莫文蔚instagram)

森美

森美喺會考拎到1A5B2C 25分,從中大新傳畢業後加入電台做主持,成為人氣金牌DJ。

(森美instagram)

謝安琪

謝安琪會考得到21分,畢業於香港大學文學院,主修美國研究。

(謝安琪instagram)

陳小春

陳小春會考「捧蛋」獲0分。

(陳小春微博)

張達明

張達明陳樹渠紀念中學中文全級第1,但會考得D,考獲4分,曾報讀中文大學人類學系,不過未被取錄,最後演藝學院深造文憑畢業。

(張達明微博)

黃秋生

黃秋生成名之前好貧苦,會考考獲5分,之後喺演藝學院戲劇學院演藝文憑畢業,依家係演藝學院榮譽院士。

E-kids

由阮民安(Tommy)、林詠倫(Alan)同郁禮賢(Tim/Kasa)等3人組成嘅E-kids,3人會考一度傳出不多於5分。但阮民安澄清3個人其實總共得1分,係佢出席數學科考試得到。

(YouTube截圖)

朱凱婷

2001年香港小姐季軍朱凱婷精通日文,會考得到27分,畢業於中文大學市場學系,之後繼續兼讀中文大學企業傳訊社會科學碩士碩士課程。2007年出版第一本書籍《致富王道──8個投資金律》。

(TVB電視截圖)

古巨基

古巨基初時應考會考得5分,但佢堅持溫習,第2次重考就有10分。直至喺音樂路上成非凡,獲得法國聖彼爾大學頒授榮譽商管博士。

(古巨基nstagram)

杜汶澤

杜汶澤畢業於拔萃男書院,會考報咗9科只係應考咗5科,除咗英文獲B,其他科目分別為F、U、及ABS(缺席),整體4分。

(杜汶澤facebook)

孫耀威

孫耀威會考5A1C1E有成28分,成功入讀中文大學,佢老婆陳美詩讀九龍城區名校協恩中學,喺會考都考到23分嘅成績,同為中文大學校友。

(TVB電視截圖)

周秀娜

周秀娜10歲同家人嚟香港住,會考得6分。

(TVB電視截圖)

梁烈唯

呢排人氣爆登嘅梁烈唯,原來會考只有1分。

(梁烈唯微博)

李嘉欣

1988年香港小姐冠軍兼屆國際華裔小姐冠軍嘅李嘉欣讀瑪利諾修院學校,會考取得2A、7B佳績,英文同聖經勁到攞A,總共26分。咁多年嚟佢學識多國語言,如廣東話、上海話、英語、日語、葡萄牙語、意大利語,當中日語就拎到1級能力證書,據悉佢喺2009年修讀英語碩士課程並畢業。

(李嘉欣微博)

朱千雪

2012年香港小姐季軍朱千雪讀嘉諾撒聖心學校私立部,雖然冇講過自己會考幾多分,不過佢嘅學歷就足以大家一睇再睇。先畢業於西門菲莎大學商業和傳理系學士,再畢業香港中文大學企業傳播社會科學碩士,依家攻讀緊香港城市大學法律博士。

(朱千雪IG)




鍾意就快D Share啦!