網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月11日 星期四

【黑心陪月2汪】Ata Wong 個account話咁快又俾人port咗了

Ata Wong 個account話咁快又俾人port咗了! 唔緊要,我哋再接再厲!
*****************************************

早前我已經寫過一篇文章,推論二汪根本從未做過陪月。

其實,齋睇二汪幫bb換衫嗰两條片,已經有好多讀者覺得:二汪用咁嘅手勢去應付陪月課程考試實肥佬、似乎係完全唔識、應該連學都無學過。

學。都。無。學。過。

正所謂三個臭皮匠,勝過一個諸葛亮。其實我一直對二汪嘅「陪月證書」毫不在意,因為就算有,都完全唔代表啲乜囉。但谷友Erica一言驚醒夢中人:「真係有證書就話冇用啫,但如果係冇證書嘅,嘿,咁就好有用了。」真真如醍醐灌頂!於是我同幾位谷友開始追尋二汪證書嘅真偽。

圖一:呢張係二汪發過俾某客人嘅ERB陪月證書。證書字體模糊不清,只有學員名字出奇地清楚,”LEUNG YEE MAN” 同 ”Z5454” 呢幾個字體亦有異常,同證書上嘅其他字體唔吻合。Btw,二汪身分證上嘅黑線係我加上去嘅,紅心係二汪自己加嘅,存心要隱瞞自己年齡,方便到處報大十年。



圖二:谷友响網上搵到嘅ERB證書樣板。無獨有偶,两張證書嘅課程日期係一。模。一。樣。嘅,同樣係2008年12月8號到2009年1月8號。睇到呢度,我已經嚴重懷疑,二汪係响網上搵到呢張ERB證書樣板,然後自己加工整張圖一出來。的確,圖一嘅 LEUNG YEE MAN同Z5454嘅上方,都有一條線,似係剪紙被影印出嚟嘅痕跡。



圖三:秉承本谷Fact check嘅精神,我發咗電郵向ERB查詢,但一周後仍未有回覆。




圖四:ERB回覆谷友Erica嘅電話查詢,話因個人私隱問題未能向我哋提供資料。各位媽媽以後請陪月真係要小心,一定要要求睇證書正本,並要求該陪月要俾written consent你去ERB查證證書真偽。




圖五:有谷友提供另一個查證陪月證書真偽嘅辦法。







圖六:果然!之前同二汪有合約關係嘅客人,用二汪合約上提供嘅身份證號碼,响陪月一站內嘗試登記,系統回復係二汪冇入讀ERB課程嘅相關記錄,不符合陪月一站登記資格!





圖七:谷友Erica再向ERB fact check,ERB回覆,只要係陪月一站識別唔到嘅,就一定冇讀過ERB嘅全日制陪月課程。而二汪响客人提供嗰張ERB證書,就係128小時全日制陪月課程嘅。





根據各方面證據顯示,我絕對有理由懷疑,二汪唔止從未做過陪月,佢連陪月課程都未讀過,如果係咁,證書自然亦係偽造。偽造文書,同詐騙一樣,係刑事罪行。

100毛
林日曦
#陪月二汪
鍾意就快D Share啦!