掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

洛兒:首行泳衣騷 34C洛兒勁驚走光 __,洛兒,

嘩!擁有亮麗外型及索爆身材的DJ界女神洛兒破格行泳衣騷,曾是美女學徒的她三圍34C、25、34,行騷時笑容甜美,吸引大批Fans注目。問到首次行泳衣騷 ...


嘩!


擁有亮麗外型及索爆身材的DJ界女神洛兒破格行泳衣騷,曾是美女學徒的她三圍34C、25、34,行騷時笑容甜美,吸引大批Fans注目。問到首次行泳衣騷是否很緊張?她說:「都有少少,驚行得唔夠好,完騷後覺得表現比想像中好,知道有Fans好期待,晨早六點已經到現場霸位,所以我都有逐個影合照報答佢哋。(之前有冇努力Keep身材?)有呀!呢個月都有做健身,同埋做空中瑜伽,女仔可能驚做得Gym多會大隻,做空中瑜伽就可以修番啲線條。(行泳衣騷係咪性感底線?)行騷算係,因為驚走光,如果拍廣告同拍戲可以再性感少少,之前拍戲都試過露背。」她又透露最近忙於綵排舞台劇,要花很多時間練走位及背對白:「可能之前忙啲少咗見Fans,希望之後多啲唔同公開工作同大家見面。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!