掃呢頁CODE去手機

2019年7月5日 星期五

【澳門個唱有笑有淚】 孖3仔女合唱 薛家燕眼濕濕: 「唔覺得佢地係包袱」 __,薛家燕,

【澳門個唱有笑有淚】孖3仔女合唱薛家燕眼濕濕:「唔覺得佢地係包袱」12分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入《薛家燕愛你無限60年演唱 ...


  • 【澳門個唱有笑有淚】 孖3仔女合唱 薛家燕眼濕濕: 「唔覺得佢地係包袱」
  • 12分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




《薛家燕愛你無限60年演唱會》上周六(6月29日)於澳門圓滿完成!家燕姐全場又唱又跳,令觀眾十分投入,嘉賓米雪、王祖藍及側田帶來驚喜,而家燕姐與三子女合唱環節更是賺人熱淚,Encore時,家燕姐與排舞師阿Dee及王梓軒教全場六千多個觀眾跳「十字步」,場面壯觀。

69歲的家燕姐,穿上20磅龍袍及金飾登基,極具氣勢,她與米雪合唱 《滄海一聲笑》,贏得全場掌聲。家燕姐話:「隻手今晚會好酸痛,因為啲石鋪滿晒成件衫,同埋我帶住啲黃金、翡翠,我要做到好輕型咁。」米雪則表示:「家燕姐著起龍袍,有母儀天下嘅感覺,原來一路跳舞一路唱歌係咁辛苦,我真係好服家燕姐,唱歌之餘又要換衫、記歌詞。」

嘉賓王祖藍以上海灘造型現身,更搞笑話:「估唔到你去到呢個年紀,都願意陪我癲,扮美少女戰士。」家燕姐問祖藍囡囡近況,他大放笑彈:「個女啱啱半歲,做咗身體檢查,醫生話︰『王生恭喜你!半歲嚟講,100個小朋友有90個都矮過我個女,所以李亞男嘅基因贏咗。』我今日要趕住返去睇個女,因為李亞男12歲時已經1米7,所以我估計耷低頭望個女嘅時間唔多喇!」引來全場大笑!

全晚最感動是家燕姐與三位子女合唱《You Raise Me Up》,家燕姐話:「復出嗰陣仔女得幾歲大,我都諗點可以養大佢哋?因為自己都四十幾歲,好彩有《真情》。好多人話『你好陰公有3個包袱,點揹呀?』但我唔覺得佢哋係包袱,係推動力,我要做個100分嘅媽媽。雖然每日瞓得兩、三個鐘,但好值得。」家燕姐講到眼濕濕,觀眾拍掌鼓勵。事後她說:「其實我都忍住唔喊!怕影響把聲,但諗番佢哋細個嘅成長,好多嘢湧上心頭,眼淚、鼻涕不斷流,呢個騷係大家集體回憶。」

王梓軒為家燕姐寫了兩首歌《Captain Nancy》及《弟子規》,更現場演繹《聽媽媽的話》送給家燕姐,他花了兩日時間,改編了一段rap,大意是︰「家燕姐獨力撐起全家,六十年來用盡自己嘅生命點燃大家嘅歡欣再一步一步,跳上自己夢想嘅舞台再一次又一次教曉我哋咩叫愛……」



立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!