掃呢頁CODE去手機

2019年7月19日 星期五

溫家偉:自毀形象 溫家偉一個月暴肥40磅 __,溫家偉,

其實溫家偉都幾大膽~有「大隻仔」之稱的溫家偉入行接近十年,由昔日對中文一竅不通,到今日在中港發展,更以成為一個全面的演員為目標。早前他拍攝新戲挑戰演特 ...


其實溫家偉都幾大膽~


有「大隻仔」之稱的溫家偉入行接近十年,由昔日對中文一竅不通,到今日在中港發展,更以成為一個全面的演員為目標。早前他拍攝新戲挑戰演特工,不惜增至200磅,擺脫過往陽光健碩形象,令人眼前一亮,絕對有姿勢有實際!

港男出身的溫家偉(Alan),入行之初對亞洲文化毫無認識而且不懂廣東話,卻毅然放棄美國一切,隻身來港發展,絕對是大膽嘗試:「未入行前都唔知自己想做乜,嗰時喺美國教高爾夫球,之後媽咪叫我試吓參選港男。啱啱入行完全唔識講中文,劇本又唔識睇,要經理人幫手翻譯,不停死背,但自己堅持唔講英文,慢慢學,到依家起碼識睇同埋溝通到,雖然過程艱辛,但好開心搵到人生喜歡嘅職業。」

戶口得三百慳住搣

回想入行點滴,Alan不諱言總有失意的時候,不過即使銀行戶口只剩兩、三百蚊,亦從未想過放棄當演員,因他深明做事要堅持:「呢行好唔穩定,一入行又唔多錢,銀行戶口從未試過得兩、三百蚊咁少,日日都要諗點慳,所以嗰時有諗過呢個地方係咪適合自己,加上當時又冇乜朋友,幸好家人好支持我,令我有力量繼續堅持做自己想做嘅事,冇工開就盡量裝備好自己。」

多年來其陽光、大隻形象深入民心,早前為演特工角色增磅至200磅,過足戲癮:「呢個角色係呢10年來拍得最過癮,演一個搞笑嘅特工,因為要畀人好有分量嘅感覺,所以喺一個月內由160磅增至200磅,過程係辛苦,日日不停食,食到差唔多嘔,但係為咗角色係值得,同埋喺呢套戲學到好多嘢,加上要喺內地取景,依家仲學埋普通話,變成另一個新挑戰。」

場地:Momentum Fight Club & Sculpting Gym

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!