掃呢頁CODE去手機

2019年7月25日 星期四

鍾晴:豪晒4款泳衣 鍾晴遊關島淆底唔敢玩跳傘 __,鍾晴,

晒靚相!藝人鍾晴(Karlie)近日與相識近20年的好姊妹到關島旅行,她一直喜歡陽光與海灘,故選擇到當地下水消暑,更帶備多套泳衣影靚相:「我鍾意水上活 ...


晒靚相!


藝人鍾晴(Karlie)近日與相識近20年的好姊妹到關島旅行,她一直喜歡陽光與海灘,故選擇到當地下水消暑,更帶備多套泳衣影靚相:「我鍾意水上活動,去到關島第一件事就睇吓有冇得滑水,點知當地係冇,都有少少可惜。不過我哋都有不停游水,感覺非常正呀!

Karlie此行亦有出海睇海豚,更想挑戰跳傘:「一直都想挑戰呢樣活動,不過都係太驚,唔夠膽玩,希望下次有機會可以成功挑戰。同埋關島係一個好熱嘅地方,行出街5分鐘已經成身濕晒,好似畀火燒咁,我同好姊妹個妝都溶晒,不過大家玩得好開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!