掃呢頁CODE去手機

2019年7月20日 星期六

【不相信愛情】66盧宛茵經歷婚姻破裂 從此拍到喊戲 __,盧宛茵,

【不相信愛情】66盧宛茵經歷婚姻破裂從此拍到喊戲5小時前最近經常聽到一首歌:《我們都是這樣長大的》。歌詞結尾幾句:「然後磨難結晶,將化做翡翠,多得雨水 ...


  • 【不相信愛情】66盧宛茵經歷婚姻破裂 從此拍到喊戲
  • 5小時前




最近經常聽到一首歌:《我們都是這樣長大的》。

歌詞結尾幾句:「然後磨難結晶,將化做翡翠,多得雨水。」

少女的盧宛茵憑一套《朱門怨》走紅,但要拍苦情戲,對她而言難過登天,因為永遠喊唔出。小康之家成長,生活無憂慮,直至婚後才初嚐人生的不如意,及至婚姻終告破裂,有傷口的盧宛茵,於復出作《季節》,話喊就喊。

「我最記得有場戲,同尹雷做對手,場面都比較感人,我好擔心好似以前咁喊唔出,點知一埋位,嗰場戲係完全無難度就喊咗出嚟。一來劇本寫得好好,二來經歷咗咁多事情,個人好容易喊出嚟。」從此憑演技感動人。去年她在《BB來了》,一幕辣奶奶深夜感觸落淚獨腳戲,滴滴真情,一度成網民熱話,更憑此劇去年拿到萬千星輝頒獎禮的「專業演員大獎」。今年初在《鐵探》演慈母,再憑一幕探望獄中兒子(姜浩文),二人演技大爆發,一樣被網民讚賞。

入行40多年,五年前是她事業鬱悶期,直至遇上改編潮文的網劇《公屋‧居屋‧私樓》,演白鴿眼外母,盧宛茵名字,再受注意。「我真係估唔到,當時我連網劇係乜都唔知,總之有人搵我拍咪拍囉。同埋跟一班年輕人合作好好玩,佢任我發揮。遇到呢個網劇前,算係我工作低潮位,拍完之後好似又去到另一個高峰,然後到《BB來了》,跟住《鐵探》,心裡面又有番團火。」也估不到,去年中接受本刊邀請,在訪問一展爵士歌喉,引來迴響,可以在66歲之年,開到處女楝篤笑騷,又一次晒唱功!

詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!