網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月17日 星期三

【得閒湊吓孫女】仔做銀行女教書 68歲元華退休:唔好再頹落去 __,元華,

元華細細個同成龍、洪金寶、元秋係七小福成員,一班人柴娃娃打到大,各人分別打出名堂,雖然元華嘅名氣唔夠成龍、洪金寶勁,但係,佢嘅成就都唔差,做過李小龍替 ...




元華細細個同成龍、洪金寶、元秋係七小福成員,一班人柴娃娃打到大,各人分別打出名堂,雖然元華嘅名氣唔夠成龍、洪金寶勁,但係,佢嘅成就都唔差,做過李小龍替身,拍過唔少電影嘅佢,仲拎過金像獎「最佳男配角」。96年加入無綫拍劇嘅佢,拍過唔少劇集,直到12年,佢離開咗無綫。

蓋:係你唔簽定係佢唔簽?

華:係我唔簽,因為外邊有工作,而且報酬比較高,當然係跳出去啦。

蓋:反正都覺得拍劇已經玩夠?

華:係呀,都算係玩過,所以又去番拍戲。

蓋:有傳係你好嬲所以唔續約?

華:都唔係嘅。

蓋:有冇開出續約offer?

華:我記得最後一套劇係《法證先鋒》,完成之後就無再簽約。合約到期,我無搵佢,佢哋亦都無搵我,就係咁樣不了了之。

蓋:會唔會好心淡?

華:好心淡?又無嘅,都應份嘅,攞得人錢就要替人工作,無咩話心淡。唔係話做咗嘢但係無俾錢,佢一樣有出糧俾

你嘛,大家無話係你靠我,或者我靠你,最後係不了了之。

蓋:到而家有冇搵你返去?

華:有搵過我一次,當時我喺出面拍緊戲,所以無再傾落去。

蓋:只係簽一騷嘅情況,就係因為電視台唔係好需要你?

華:無錯。得番一間電視台,你可以去邊?好現實,太殘忍,如果好似內地咁樣,多十幾廿個電視台,會爭住用人,因為多競爭。香港就來來去去都只係得一個,無咩競爭,所以只會同你簽一個騷,反正大把人選擇。

蓋:但有啲甘草演員又肯簽?

華:係呀,因為要食飯嘛。如果你底子厚嘅話,當然唔會簽啦,有啲底子唔夠厚嘅,就當然要簽啦,因為都要食飯,要生活嘛。

蓋:你底子厚唔厚?

華:薄薄哋,又唔算厚啦。

蓋:如果得一個騷,你簽唔簽?

華:而家底子比較厚,唔使簽啦,俾啲底子比較薄嘅去做啦,我仲要同人去爭咩?唔好喇。

12年離開無綫後,華哥過檔港視,可惜當時開台唔成,所以,佢之後都係客串吓電影拍攝,斷斷續續返內地拍劇,近年,已經半退休。

蓋:有冇打算退休?

華:而家咪退緊休囉。

蓋:但係你仲有工作在身,就唔算退休啦。

華:我係退而不休,即係會選擇性工。作,唔係所有工作都會做,會選擇工作。

蓋:有足夠生活費,就可以選擇工作

華:夠用就算啦,唔需要咁搏。

蓋:係唔想再搏,定係應付唔到?

華:我試過一次,做嘅時候發覺唔對路,有心無力,以為自己仲得,但其實已經唔得,個頭爭啲插落地。以為自己仲好似以前咁樣,但其實已經走緊下坡,自己都唔知道,好容易就會出事。試過有一次,成塊面喺地面擦咗一下,好彩當時係草地,所以無咁傷。

68歲嘅華哥,最近做咗爺爺有孫女抱,真係恭喜晒!

蓋:仔女近況如何?

華:個仔喺加拿大做銀行工作,個女喺香港教書。

蓋:已經抱孫?

華:係呀,五個月大。

蓋:而家住喺加拿大?你咪要飛過去至可以見到佢?

華:係呀,要飛過去見佢。

蓋:一直期待住抱孫,定係隨緣?

華:見到都已經開心。

蓋:將來仲有咩嘢目標?

華:目標就係健康,保養好身體,唔好再頹落去,就算退咗休都要繼續做運動,經常會圍住科大行一個鐘,行上山,然後返屋企沖涼、食飯,倒豎葱一分鐘,然後再試吓兩分鐘,一路加上去。

蓋:現階段嘅華哥都會以身體健康、家庭為先?

華:無錯,身體、家庭,然後工作排第三,虛榮嘢就擺埋一邊先,有適合嘅工作就做,有啲覺得唔適合嘅就唔會做。

蓋世寶化妝:毛毛(嫁妝)

策劃:肥A

攝錄:黃志明、李玄

詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!