網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月14日 星期日

【大方講病情】72歲羅家英做完前列腺手術失禁 :要着尿片幾個月 __,羅家英,

【大方講病情】72歲羅家英做完前列腺手術失禁:要着尿片幾個月23分鐘前72歲的羅家英,日前出席活動透露,早前完成切除前列腺手術,因為出現失禁後遺症,要 ...


  • 【大方講病情】72歲羅家英做完前列腺手術失禁 :要着尿片幾個月
  • 23分鐘前




72歲的羅家英,日前出席活動透露,早前完成切除前列腺手術,因為出現失禁後遺症,要用尿片3至4個月。

羅家英表示,早前到醫院檢查前列腺癌指數,發現抽出的8粒組織中4粒有癌細胞,因此決定進行手術。出院至今約20天,但出現失禁徵狀,「趁後生早啲做手術,老咗怕身體頂唔順。而家要用尿片,無辦法㗎喇,應該都係3、4個月。」

每4個月會接受檢查一次,羅家英指手術後阿姐亦安心不少。不過經此手術後,他凌晨才睡的習慣,就被阿姐經常催促要早點休息,他說:「阿姐健康過我,佢好似唔使瞓覺。我輸晒比佢,依家都噤若寒蟬,冇氣同佢講,佢先係一家之主嘛!」

2004年,羅家英患上肝癌,阿姐一直陪伴在側,樂觀面對的羅家英最後戰勝病魔。經歷生死,兩人更珍惜彼此,決定拉埋天窗,阿姐正式成為羅太。10年後,羅家英又再發現肝有腫瘤,在阿姐悉心照料下,很快又告康復。約半年前,他做完前列腺細胞檢查,要接受穿刺手術。其後拍攝電影期間,羅家英突然細菌感染及發高燒入院,在大陸留院觀察一星期。出院後,羅家英又即時為電影埋尾,結果返港後,又再度不適要入院,之後出席活動,他著上病人袍、圍上厚頸巾、戴上口罩及黑超,原來他在醫院留院多日,不過未有透露病情。直至日前出席活動,羅家英才又大方講述自己病況。 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!