掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

【9000萬磚頭冇老婆份】歐倩怡冇嘢揸手 郭晉安:佢揸住我咪得囉 __,歐倩怡,郭晉安,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入結婚12年,曾經因為各有各忙,郭晉安和歐倩怡一度出現婚姻危機。不過現已經雨過天青,一家人感情好好。歐倩 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


結婚12年,曾經因為各有各忙,郭晉安和歐倩怡一度出現婚姻危機。不過現已經雨過天青,一家人感情好好。歐倩怡非常信任他,儘管郭晉安個人持有市值大約9000萬物業,由於她怕搞文件煩,竟然拒絕加名,不介意沒物業在手。

現在郭晉安一年幫無綫拍一套劇,同時亦有北上發展,但他覺得個家始終最重要,

唔只每個星期都有家庭日,平時亦盡量多陪仔女。近日一家人出街搵食,之後一起去睇電影。

這個暑假他計劃兩父子到歐洲旅行20 日,為同個仔過二人世界,佢推咗幾個工作。

不過佢揸住市值大約9000萬物業,包括西貢匡湖居、紅磡駿昇中心、旺角中僑商業大廈、太古城同埋荃灣荃運中心,推job當然唔使愁

佢唔打算將物業留畀仔女,仲話最好係死之前用晒自己搵啲錢。因為佢覺得所有嘢都係來自天父,返天家嗰陣應該要貢獻番出嚟。老婆歐倩怡都係基督徒,大家諗法一致。

對於歐倩怡冇嘢揸手,郭晉安講笑話,老婆揸住佢咪得囉。佢解釋係老婆唔鍾意處理文件,所以每次都係佢自己去律師樓辦手續,結果變成依家咁。而歐倩怡同佢都係比較實際嘅人,佢會畀現金同信用卡老婆。

歐倩怡對演戲唱歌已經興趣不大,反而7歲嘅細女有興趣入行,問郭晉安何時帶佢拍戲,但兩夫婦希望佢讀完書先算。

郭晉安話個女好窩心,天生可以走入爸爸個心入面。事實上,佢對個女亦照顧周到,餵埋佢食雪糕,一啖雪糕兩份食,Sweet呀!

攝錄:陳亦龍

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!