掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

黃曉明:黃曉明同90歲外婆玩自拍 Baby亂入? __,Angelababy,Baby,黃曉明,

黃曉明幫外婆大搞90歲壽宴。內地男星黃曉明除咗出名係愛妻號之外,亦係數一數二嘅孝順仔,好似去年佢就喺百忙之中抽空,為外婆大搞90歲壽宴,相當有心。呢日 ...


黃曉明幫外婆大搞90歲壽宴。


內地男星黃曉明除咗出名係愛妻號之外,亦係數一數二嘅孝順仔,好似去年佢就喺百忙之中抽空,為外婆大搞90歲壽宴,相當有心。呢日佢就去到青島探外婆,仲上載多張合照至社交網,相中見曉明同外婆面貼面合照,外婆亦親自下廚煮家常菜,認真溫馨。曉明留言:「姥姥(外婆)家的小飯桌,青島家常菜了解一下?」似乎佢都好滿外婆嘅手勢。

雖然近期曉明同太太楊穎(Angelababy),頻頻以行動打破婚變傳聞,不過依然有唔少網友非常關心佢哋嘅婚姻狀況,有人指其中一張曉明同外婆嘅自拍中,鏡後反射出嘅身影疑似係Baby,但亦有人表示鏡中人並唔似Baby,即令網友起哄,紛紛想Baby現身解畫。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!