網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月5日 星期五

林志玲:婚後首合體 林志玲AKIRA洛杉磯甜蜜睇騷 __,林志玲,

今次終於都唔係傳聞喇!佢哋真係合體呀~~44歲的台灣第一名模林志玲,上月初驚爆閃嫁日本男團EXILE的37歲成員AKIRA,震驚亞洲,婚後兩人雙雙到美 ...


今次終於都唔係傳聞喇!佢哋真係合體呀~~


44歲的台灣第一名模林志玲,上月初驚爆閃嫁日本男團EXILE的37歲成員AKIRA,震驚亞洲,婚後兩人雙雙到美國享受蜜月假期。有網民在微博上載志玲與AKIRA在洛杉磯睇騷的相片,亦是一對新人於婚後首次合體被野生捕獲。

據知兩人昨日於洛杉磯,欣賞AKIRA同門男團三代目J Soul Brothers主音登坂廣臣的個人演唱會。兩人與坐在二樓看台,穿上黑色上衣的林志玲露出香肩,單手輕托下巴,看得入神。同場還有三代目J Soul Brothers成員小林直己,坐在AKIRA身旁。不過,AKIRA一副心思放在老婆身上,不時轉頭與志玲聊天,十分甜蜜。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!