掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

張致恒:前日仲同張致恒見面 舊愛April有意尋死 __,張致恒,


咪睇唔開呀!張致恒(Steven)舊愛梁皓恩(April)喺社交網發出恐怖留言,令大家都非常擔心,雖然張致恒已喺社交網回應話自己年少輕狂,但據知Apr ...


咪睇唔開呀!


張致恒(Steven)舊愛梁皓恩(April)喺社交網發出恐怖留言,令大家都非常擔心,雖然張致恒已喺社交網回應話自己年少輕狂,但據知April原來真係想尋死,佢仲同朋友話對住呢件事頂唔順,依家已經有幾個朋友陪住佢,話佢情緒暫時穩定下來,朋友亦會通宵陪佢,又話佢即將返回同Steven同居愛巢。

東網記者聯絡到April本人,對於Steven突然出Post話結婚及已同人生BB,April文字間表現得相當驚訝:「我哋前兩日都仲喺埋一齊,我都想知發生咩事啊,你哋有冇人搵到佢?」又說:「問題係我都未搵到佢都唔知發生咩事!好恐怖啊!」

April透露今年曾經同Steven分開過,但係前排再喺返埋一齊,最驚爆的是前日他們還有見面,April表示:「對上一次見佢係前日凌晨,佢出發去泰國同kenny拍野之前,之後都有訊息,(知唔知佢已經同人生咗BB?識唔識嗰個女人?)我完全唔知道發生咩事,唔識,我都係今日先知,(Steven瞞住你偷食?)點計都係,上年同佢好地地,我哋所有朋友都知道,(點睇Steven宣布結婚兼已做老竇?)事情太突然,好混亂,佢仲未同我聯絡嘅話,我真係唔知究竟發生咩事,坦白講我仲係唔係好相信見到嘅嘢,完全相信唔到,(你依家會點樣形容Steven呢個人?)真心唔知應該點答,前兩日仲見緊……」

防止自殺求助熱線:

香港撒瑪利亞防止自殺會: 2389 2222

生命熱線: 2382 0000

明愛向晴軒: 18288

社會福利署: 2343 2255

撒瑪利亞會熱線(多種語言): 2896 0000

東華三院芷若園: 18281

醫管局精神健康專線: 2466 7350

利民會: 3512 2626

賽馬會青少年情緒健康網上支援平台「Open噏」: http://www.openup.hk




IG: https://www.instagram.com/dayofapril/?hl=zh-hk
鍾意就快D Share啦!