掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

【新娘不是我】舊愛April驚爆Steven從未斬纜 女網民揭負心漢處處留情 __,Steven,張致恒,

Boy'z成員張致恒(Steven)昨日在IG宣佈與未婚妻雯雯將踏入人生另一階段,晚上再補上一張一家三口百日宴合照,Steven感謝未婚妻為他誕下男嬰 ...


Boy'z成員張致恒(Steven)昨日在IG宣佈與未婚妻雯雯將踏入人生另一階段,晚上再補上一張一家三口百日宴合照,Steven感謝未婚妻為他誕下男嬰「天寶」。

相關新聞:【最新圖片】張致恒晒一家三口相 舊愛April絕望留言:我怕過唔到今晚



曾與Steven拍拖3年的演員梁皓恩(April),昨晚在Steven上載一家三口新相前,亦在IG極度傷心開post,又留tag說「#我怕過唔到今晚」。其後April更在Steven的闔家歡相上留言:「我呢?你會唔會覺得你有嘢要同我講?你想逃避到幾時,一個電話都唔面對?你所有衫褲鞋襪同所有嘢都仲喺我度,你嗰啲愛我嘅message呢?先幾日仲有喎? ,right?你唔打畀我嘅話,醫院見。」



Steven在入行後,經常捲入感情新聞,先後與鍾舒漫、莊端兒及April拍拖,而Steven亦曾承認與孫旗有過一夜情。April在Steven闔家歡相留言後,有網民回覆April說:「他這些天也跟我說他愛我!唔該april覆ig私信。受害者不是你一個,而家我d(哋)仲有兩個女仔等你。」翻查該網友IG,她似乎亦曾暗示Steven負情並開post說:「你想讓全世界知道你是個好人,但我們都讓身邊人知道我們是白癡。」據知現時April在朋友陪伴當中,現時情緒穩定。



Steven舊愛之一的鍾舒漫今日回覆《蘋果》,她表示有看到Steven公佈奉子成婚後,原來給對上分手的April造成很大打擊,April留言暗示要尋死,鍾舒漫勸解:「我有睇到,雖然我唔知發生乜嘢事,唔知佢哋中間內容係點,係女仔見到都會心痛同擔心,我好希望April要珍惜自己,唔好做傻事,同埋我希望識April嘅朋友快啲聯絡佢,甚至快啲去到佢身邊陪佢同鼓勵佢。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



------------------

〈24小時求助熱線〉

* 香港撒瑪利亞防止自殺會熱線︰2389 2222

* 生命熱線︰2382 0000

* 東華三院芷若園熱線︰18281

* 社會福利署熱線︰2343 2255

* 醫管局精神健康專線(24小時):2466 7350

* 明愛向晴熱線:18288

* 香港輔導及心理學會:9238 3400 (WhatsApp)

* 「真心話室」網上輔導支援服務

http://bit.ly/2uhcdFv (8pm-1am)





Steven舊愛April晚上貼上一張背影相,酷似Steven。(IG圖片) Steven舊愛April晚上貼上一張背影相,酷似Steven。(IG圖片)
April傷心留言,指「我怕過唔到今晚」。(IG圖片)

April傷心留言,指「我怕過唔到今晚」。(IG圖片)
 Steven與April拍拖3年。(資料圖片)

Steven與April拍拖3年。(資料圖片)
 April稱今日如世界末日。(IG圖片)

April稱今日如世界末日。(IG圖片)
Steven今日宣佈將踏入人生另一階段。(IG圖片)

Steven今日宣佈將踏入人生另一階段。(IG圖片)
 April到Steven一家三口相留言。

April到Steven一家三口相留言。
 亦有人回覆April指,有其他受害者。

亦有人回覆April指,有其他受害者。




IG: https://www.instagram.com/stevencheung/


IG: https://www.instagram.com/dayofapril/?hl=zh-hk
鍾意就快D Share啦!